Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til jobansøgning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Min søster er i gang med at søge efter job, efter snart endt barsel. Så tænkte jeg på om der er nogle der vil kigge det igennem hun allerede har skrevet.

 

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Vedr.: Jobansøgning som bygningskonstruktør

 

Jeg har med interesse læst jeres stillingsopslag på jobnet.dk d. 07. september 2009, og søger hermed stillingen som bygningskonstruktør.

 

Jeg er en kvinde på 26 år, til dagligt bor jeg sammen med min kæreste og vores søn ved Stubbekøbing.

 

Pt. Går jeg på barsel, men har mulighed for at starte arbejde med det sammen.

Jeg er en positivt og glad person, jeg tager forhindringer som en mulighed for at lære noget nyt. Jeg kan godt lide at have mange bolde i luften og lære nye mennesker at kende.

 

Jeg er uddannet bygningskonstruktør og har både arbejdet indenfor det kommunale og private siden min graduering i november 2006, jeg kan her henvise til mit CV med yderligere informationer.

 

På mit arbejde inden for det kommunale, var mit arbejdes område primær BRS98 og give tilladelse på anmeldelser og byggeansøgninger herfra, men havde også samarbejde omkring større projekter inden for BR95, jeg har efterfølgende arbejdet med det nye reglement BR08. Derudover var jeg med til forskellige opstarts- og byggemøder og lavede enkelte landzone tilladelser.

I mit seneste arbejde på tegnestuen Lykke og Nielsen i Stege, havde jeg forskellige arbejdes opgaver, udover at projektere og styre mit eget projekt, fik jeg også til opgave at projektere slagsmæssige opgaver for tegnestuens samarbejdspartner Møn huset A/S. Efter at Møn element A/S blev til, blev jeg udlånt til at tegne elementtegner til 10 forskellige hustyper, dette blev min primære opgave i mit sidste halve år hos Lykke og Nielsen.

 

Jeg håber det har fanget jeres interesse og ser frem til at høre fra jer.

 

 

Med venlig hilsen

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, der er nok lidt hun kan bruge ja

 

Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Prøv at kigge på http://www.jobigen.dk - der er hjælp til jobsøgningen!

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)