Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Kan I gøre det bedre?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skal bruge en webshop i starten af næste år, det er en side som kommer til at sælge collectables.
Med fokus på Europa, men sender gerne til kunder udenfor Europa.

Det vil i første omgang være af ren interesse men forhåbenlig noget som kan blive til mere.

Siden skal indeholde:

Valuta omregner.
Bestillingssystem med Paypal.
Log ind funktion.
Gerne kunne organisere ordrene automatisk til min revisor.
Nemt at tilføje flere varer.
Nemt at ændre banner og baggrundstemaet til jul osv.
Ved ordrebestilling, skal den sende info, varenavn osv. til 2 steder.
Mail list, så folk der vælger at få reklame og nyhedsbreve kan sendes ud nemt.
Søgefunktion.
Fragt beregner.

Jeg kender godt Dandomain og lign. men tror at et fair engangsbeløb vil kunne betale sig bedre.

Da det er ren hobby lige pt., kan jeg ikke betale 50.000+ kr som jeg har fået tilbudt tidligere, som er langt væk fra hvad jeg forstiller mig at bruge.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Umiddelbart vil der være flere shop platforme der kan det du ønsker.
Men jeg vil mene at du vil få mest for pengene ved at vælge en Magento Webshop løsning.

Her får du blandt andet muligheden for flere sprog, med hver sin valuta.

Jeg har en demoshop kørende som du kan få lov til at lege lidt med.

Du kan sende mig en mail på: henrik/a/danskwebinnovation.dk - så kan det også være vi kan finde en fornuftig løsning til dig.

Mvh. Henrik

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 20
Fra  Easywork.net Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lassmi

Vi har stor erfaring med web shops og webudvikling. Vi har vores egen udviklingsafdeling i indien og en del konsulenter i danmark, så vi kan gøre det til en fornuftig pris.

Du kan kontakte mig på 70 260 678 eller mobil 2711 5678

Tjek vores web side, på Accur.dk (den er dog ved at blive opdateret)

Mvh

Claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 

Skriv en mail til mig på adressen mail@simontoerring.dk - Så giver jeg gerne et tilbud, på det jeg synes, der er den mest optimale E-shop løsning til dine behov.

 

Simon

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan jeg da godt hjælpe dig med, men har desværre ikke så meget tid før omkring November, så hvis du kan vente til deromkring kan vi sagens finde ud af noget :)

Du kan sende mig en mail eller tilføje mig på MSN, for mere information.

Mailen er : krii08@hotmail.com

mvh Kristoffer

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan levere en professionel webshop (bygget på webshop systemet Magento) der opfylder ovenstående krav inkl. unikt design tilpasset din forretning til kun 9.995,-

Dette er INKL professionel hosting  og betalingsgateway (hvis du ønsker at modtage fx dankort) hele første år!

Se evt. en demo butik her: http://demo.magentocommerce.com/ eller lej med administrationen her: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ (brugernavn / adgangskode : admin / 123123)

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på: http://getashop.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

lassmi:

Jeg kender godt Dandomain og lign. men tror at et fair engangsbeløb vil kunne betale sig bedre.

Pas på den tanke med et engangsbeløb. Det er de færreste, der kan drive en webshop uden løbende udgifter til opgradering, lappen af sikkerhedshuller, justering af butikken til senere ønsker etc.

Vælger du f.eks. en selvhostet open source-løsning, betyder det, at du selv skal være kyndig udi opgraderinger/programmering, hvis du helt skal kunne undgå ekstra omkostninger hen ad vejen.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Pas på den tanke med et engangsbeløb. Det er de færreste, der kan drive en webshop uden løbende udgifter til opgradering, lappen af sikkerhedshuller, justering af butikken til senere ønsker etc.

Vælger du f.eks. en selvhostet open source-løsning, betyder det, at du selv skal være kyndig udi opgraderinger/programmering, hvis du helt skal kunne undgå ekstra omkostninger hen ad vejen.

Det er nemlig helt korrekt.
En webshop er ikke en éngangsinvestering.


Men der er forskel på at betale et højt månedlig beløb til en licens, istedet for kun at betale for hosting og evt. support.

Markedet ændrer sig, dine kunder ændrer sig, og hvis du virkelig gerne vil have succes med din webshop, skal du være parat til at optimere din webshop løbende.

Derfor er de fleste af vores webprojekter også baseret på løbende sparring og samarbejde.

En webløsning er sjældent en hyldevare der kører fra dag 1, det handler om udvikling, optimering og at ramme den rigtige målgruppe.


Hvis du vil læse mere om hvordan dit behov løbende vil udvikle sig, kan jeg råde dig til at læse dette blogindlæg skrevet af Karsten Lund.

Mvh. Henrik

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Jeg kender godt Dandomain og lign. men tror at et fair engangsbeløb vil kunne betale sig bedre.

Et tilbud jeg fik ville koster 50.000+ kr, for så efterfølgende at betale 1000-2000 kr om måneden for leje af funktioner i Dandomain.

Er godt klar over, at der er omkostninger hen af vejen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

lassmi:

Er godt klar over, at der er omkostninger hen af vejen.

Glimrende. Var bekymret for, om du havde urealistiske forventninger til driften af sådan en webshop. Så trækker jeg mig igen og overlader tråden til webshop-folket.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)