Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender en god bank?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

 

Jeg overejer lidt at skifte bank, da jeg et stykke tid ikke har været helt tilfreds med Amagerbanken, og det nu ser ud til de er lidt mere på røven end først antaget. Pt er jeg kun privat kunde, men jeg har kig på en mindre virksomhed jeg overvejer meget seriøst at købe en del af. Så det skulle gerne være en bank der ikke er bleg for at låne penge ud, selv i disse tider...

 

Nogen der har et godt bud? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparekassen Himmerland kan anbefales.

Jeg har selv lån hos dem, og kender flere der har optaget lån hos dem i år, uden problemer.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ogsp min erfaring. Jeg kender 2 swom har startet i år i den bank. Det var dog ikke den store kapital de skulle låne, men de var meget villigt mig bekendt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12669
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

 Min erfaring er at der hverken findes gode eller dårlige banker, derimod  handlern det om den enkelte afdeling og de bankrådgivere der er i afdelingen. Nogle rådgivere er super gode og kan se visionerne, andre har aldrig forladt husholdnings bugetet og går stadig med livrem og seller.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Ravn ret Big Smile - oftest er det relationen og kemien der er altafgørende. Men selvfølgelig har det en betydning, hvordan du sælger sin ide og her er det vigtigt at være godt forberedt, grundig og velargumenteret.

Personligt benytter jeg Danske Bank i Slagelse. Har fået en fantastisk velkomst i Erhvervs afdelingen, de har grebet det fantastisk an... Men jeg er vist også en af de nemme Wink

Held og lykke med dit bankskift

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også min erfaring, jeg havde også tænkt mig at spørge et par stykker og så tage det bedste tilbud, men i disse interessante tider, er det mit indtryk der er lidt større forskel end normalt, og når Amager banken står til smæk fordi de har lånt for mange penge ud og derfor ikke kan komme i betragtning til bankpakken, kunne det jo godt lægge en dæmper på deres lånelyst?

 

S

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter selv Skælskør Bank i slagelse, og indtil nu har jeg været meget tilfreds, men kommer jo også an på hvilken rådgiver man ender med.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter selv Skælskør Bank i slagelse, og indtil nu har jeg været meget tilfreds, men kommer jo også an på hvilken rådgiver man ender med.

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Djurslands Bank. Spørg efter Birgit Nielsen. Hun er en frisk dame, der sikkert gerne vil hjælpe dig :o)

/Kenneth

Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu ved jeg ikke om du har fundet en ny bank, men jeg bruger Sparekassen Sjælland i Holbæk, de er super professionelle og kan rådgive dig om erhverv, lån, pension (som jo er meget vigtigt), jeg bruger dem både privat og erhvervsmæssigt og de har endnu ikke skuffet mig tværtimod, deres rådgivere er kompetente og har fingeren på pulsen hvis man kan sige det sådan.

Deres filosofi er lidt den at hvis du har styr på dine ting, så kan de sikkert også hjælpe dig.

jeg bor ikke selv i Holbæk, men fulgte med min rådgiver (igen den med kemien) og langt de fleste ting klares via. mail eller tlf. er nok selv i banken ca 2 gange om året. deres døgnboks bruger jeg så i en anden afd nær min forretning. uden meromkostninger.

 

håber du kan bruge det til noget

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)