Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at installere community builder i joomla

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg arbejder i øjeblikket på en side i joomla - jeg er nybegynder med joomla, og har ikke den store indsigt i programmering.

I forbindelse med arbejdet med joomla er jeg begyndt at installere en extension som hedder "Community builder". Her er jeg stødt på det problem at jeg ikke kan uploade den sidste fil som hedder: com_comprofiler.zip. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

Error while opening {/hsphere/local/home/kongen/gratisferie.nu/joomla3/media/install_4aa6233858dca/index.html} in write binary mode

Installer - Error
Uncompressing /hsphere/local/home/kongen/gratisferie.nu/joomla3/administrator/components/com_comprofiler/pluginsfiles.tgz failed.
Continue ... ]

Nogen der kan give mig en forklaring på hvordan jeg kommer videre?

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken webhotel udbyder er du hos?

Det lugter lidt af en fejlopsætning af webhotellet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Hvilken webhotel udbyder er du hos?

Det lugter lidt af en fejlopsætning af webhotellet.

Jeg vil gætte på Surftown Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

i så fald er du landet i php safemode fælden.

Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt - jeg har surftown som host. Hvad betyder php safemode fælden? Og hvad har jeg af muligheder nu?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07