Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design vurdering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ville lige hører folks mening om det meget simple, men som jeg selv synes, flotte design.

Farverne er lavet så de er behagelige for øjnene og ikke skinner "igennem" skærmen.

 

Kritik modtages meget gerne :)

Link: http://users4.Jabry.com/testtest

Med venlig hilsen

Martin Værum

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg virker måske lidt hård nu. Men jeg tror også at jeg bliver nødt til at give min ærlige mening hvis du skal blive bedre.

For mig virker designet kedeligt, uinspirerende og generelt dårligt gennemført. Detaljerne er der ikke meget af og mest af alt ligner det et design, som blev lavet tilbage i 90'erne, da det at lave hjemmesider var nyt.

Den grå-hvide standart photoshop gradient er ALDRIG god at bruge.. ALDRIG. Så hellere undlad at bruge gradient funktionen. Hvis du selv skal være lidt kritisk kan du vel os godt se at der ikke skal være en indkøbskurv med hvid baggrund indsat på en side hvor hele baggrunden er grå/blå. Det får det til at se malplaceret ud og dårlig gennemført..

Jeg vil anbefale dig at bruge ca. 50-80 timer på at sidde og kigge designs igennem på deviantart.com , cssmania.com osv. fordi jeg tror du mangler at se hvad design kan være. Så kan det godt være at der går nogle år før du kan lave noget som minder om de bedste designs på den type sider. Men blot det at have øje for hvad der er godt design og hvad der ikke er, har meget stor betydning. For hvis man ikke selv kan se om noget er skidt eller godt så bliver man aldrig god til at lave gode designs. Lyder dumt, men jeg håber du forstår hvad jeg mener.

Jeg håber du kan tage min kritik. Det er bestemt ikke for at være ond.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker meget for kritikken, det var nemlig hele ideen med det.

Jeg mangler noget kritik til at komme videre, synes jeg sidder fast i det der ligner det samme designs og formår ikke rigtigt at kommer frem til noget ordentlig arbejde. Bruger generelt mange timer i photoshop, men som sagt, kommer ikke frem til noget ordentligt, fordi min kreativitet ikke rækker så langt, hvad lige det angår.

Men takker igen for kritikken, den er meget tiltrængt :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Må jeg spørge dig, hvorfor du har lavet .. dont use right click on this site ??Smile

 

Mvh
Juul

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er straks svære :)

Da jeg ikke er særlig god til HTML valgte jeg simpelt hen bare nogle færdige tags at sætte ind, og der tilbød den sig. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan finde de første 100 der er enige med mig i, at du ikke lige nu er klar til at leve af at lave Designs.
 - Ergo, oh no..  Øvelse, øvelse, øvelse! - Long way to go..

Dårlig farve sammen sætning,

alt for rodet,

der er ikke nogen "orden" i siden..

og de her halv faded skygger. absolut no-go,

Teksten er ærligst talt, ikke særlig brugervenlig,

Og frames,! ej come on!

Personligt ville jeg ikke engang have penge for at have en side der ser sådan der ud, og den vil også skræmme mig væk som bruger/kunde!

Hvis det er en shop du selv skal lave, så skal du virkelig tænke over om du vil lave designet selv, fordi jeg tror ærligst talt 10-15k delt ud til en rigtig designer, giver dig en hjælp igang. Modsat det her.

/jeg er ked af det lyder som mudderkast. - Men det går virkelig ikke!

 

Personligt bliver jeg skræmt af sider der ser sådan ud. da jeg kender de første 10, på 12 år.. der kunne lave det bedre, ville jeg ikke tro at virksomheden har bare en skilling at dele ud til et sted, hvor det måske er nødvendigt..!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

og Btw,
Tror ikke det er kreativiteten der mangler, men dine skills der slacker.. Come on! vær' realistisk!


EDIT: Tjek Cegomedia engang, det er fucking-professionelt! hell yea!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det selvfølgelig også en mulighed :) tager gerne alt kritik til mig, har ikke tidligere lavet designs som hjemmesider men gav det forsøget, og bliver heller ikke skræmt væk af kritik, spurgte jo også selv efter den :)

Så jeg vil bare klø på for at blive bedre til at designe og samle inspiration rundt omkring.

Mvh

Martin Værum

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

God side til inspiration er
www.templatemonster.com

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)