Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - gode råd ønskes.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Vi er to unge fyrer der går på hhx, innovationslinien 2. år.

Vi har fiflet med idéen om en webshob længe. Vi har alle idéerne og gåpå-mod i uendelige mængder, det vi mangler er råd om det tekniske, - hvilke webshob løsninger er bedst (ha' i hovedet vi er studerende på S.U), dropshipping eller ej osv. Vi har sparet penge sammen, men det er jo ikke alverden vi har råd til med vores beskedne S.U.

 

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det emne har været tæsket igennem igen og igen her på Amino. Brug gerne søgefunktionen, inden I starter en ny tråd om nøjagtig det samme emne.

Held og lykke med studierne.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg kender intet til jeres kommende forretning, ambitioner og forretningsgange, men der findes et hav af løsninger.

Før I går igang med at finde leverandør, system mm. vil jeg klar anbefale at du/I får indsamlet så meget viden om systemer, leverandører, priser mm.

Jeg vil dog klart anbefale at I begge får læst "e-pusher" eller "webshop-hvordan" som begge sætter jer i stand til at få et overblik over hvad i står over for.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil prøve at lave det, så kan du komme rigtig langt med joomla. Joomla er et open source CMS, hvor du kan installere et gratis webshop modul på. Du kan faktisk selv lave det hele, og det er heller ikke så svært igen. Rammer du så muren på et tidspunkt, så kan du jo altid købe dig til professionel hjælp, for at nå helt ind over målstregen.

Jeg har selv lavet en række danske videotutorials, der viser dig hvordan du får styr på alt det grundlæggende i joomla. Dem kan du finde her:

http://www.joomlatutorials.dk/joomla-startguide

Der findes en extension, Virtuemart, som omdanner dit CMS til en webshop. Virtuemart er gratis.


Held og lykke med det. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Et lille råd. Såfremt I ikke selv er teknisk anlagte, så vil jeg foreslå at undgå OpenSource. Kig hellere på nogle af de mere anerkendte platforme, der er udviklet af forretningsfolk og supporteret af en organisation, der forstår produkt strategien.

 

Jens 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Hvis I kan skrabe 9.995 sammen (plus moms som også skal betales hvis I ikke er momsregistrerede) kan jeg levere en køreklar professionel webshop (baseret på Magento, se demo shop her). Prisen er inkl. alt også hosting og betalingsgateway hele første år (modtag blandt andet dankort).

Hvis I vil vide mere er i velkommen til at læse mere her: Magento Webshop hos Get A Shop eller kontakte mig herinde.

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil I gerne sælge? :-)

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

I kan kontakte mig på mobil 23 66 03 95 eller på mail kasper_lau@hotmail.com

Så vil jeg gerne hjælpe med at finde den bedste og billigeste løsning.

Har selv stået der, hvor man er på SU og har masser idér, men næsten ingen penge.

Mvh
Kasper

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)