Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger stabil server hosting

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

vi er 3 iværksætter som har en portal klar meget snart - til det er vi på udkig efter en god og stabil hosting selskab, helst i DK ellers i udlandet hvis nogle har erfaring med det. Vi lægger vægt på at serverhosten kan leverere  ubegrænset trafik. 

 

mvh

YK

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

YK:

helst i DK ...

Det var dog fornuftigt, ihvertfald såfremt altså at jeres primære målgruppe netop er Danskere.

YK:

Vi lægger vægt på at serverhosten kan leverere ubegrænset trafik. 

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener, men jeg kan spare dig diskutionen nu og forklare dig at det ikke kan lade sig gøre.

Der vil altid være en øvre grænse, nogle steder er den skjult bag begreber som "fri-" eller "fair trafik", andre steder får du et antal gigabytes eller en båndbrede at forholde dig til. Men fælles for dem alle, er at du har en grænse.

Hvis i har bildt jer selv ind at i kan køre en portal, uden at skulle køre en eller anden form for regnskab over jeres forbrug, så er det nok på høje tid at få revurderet forretningsplanen :)

Jeg skal gerne prøve at hjælpe jer med at vurderer jeres behov, vi har mange kunder som i starten var bekymret over trafikgrænsen, men som på 3.-4. år stadig er fuldt tilfredse og ikke har væltet nogen budgetter endnu. Jeg skal til et JCI Arrangement nu her som varer til klokken 22.00 iaften, så hvis du ringer inden 17.30 eller efter 22.00 iaften, så skal jeg prøve at lytte og hjælpe jer med at finde ud af hvad i har behov for :) Mit nummer er 41 28 28 08

Der er ingen der siger vi har en løsning til jer, men så kan jeg altid henvise dig til en konkolega hvis det er :) Men under alle omstændigheder tak til Arlo for henvisningen :o)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

YK:

vi er 3 iværksætter som har en portal klar meget snart - til det er vi på udkig efter en god og stabil hosting selskab, helst i DK ellers i udlandet hvis nogle har erfaring med det. Vi lægger vægt på at serverhosten kan leverere  ubegrænset trafik. 

Jeg har lige svaret i en anden tråd hvor du spørger til Servage. Så mit spørgsmål ville umiddelbart gå på jeres budget. Man får hvad man betaler for. Og når man snakker "rigtig" hosting (hvis vi bevæger os ud over steder som Servage, Surftown, Uno og hvad de alle sammen hedder), så er der ikke noget der hedder fri trafik. Hosting firmaet betaler for det og kan derfor ikke bare give dig det gratis.

Så I skal i hvert fald gøre følgende op med jer selv: 

  • Jeres budget
  • Krav til oppetid/SLA
  • Support niveau
  • Forventet kapacitet

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi byder da også gerne ind på opgaven - men som mikkel siger så er fri trafik ikke noget der eksistere med mindre du betaler for en flatrate linjestørrelse og i så fald har du jo indirekte betalt for trafikken alligevel.

Men i skal da være velkomne til at smide nogle specifikationer på hvad i skal bruge forbi email@redhost.dk og så byder vi gerne ind med et uforpligtende tilbud.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

kan anbefale www.dandomain.dk. Elendigt brugerpanel, men super driftsikre, og ok support

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de hurtige svar.

Men vores behov, som det ser ud nu er 10gb plads forbrug - det som er vores vigtigste kriterie er responstiden og båndbredte

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

YK:

Men vores behov, som det ser ud nu er 10gb plads forbrug

Så små servere findes stort set ikke mere ... så er vi nok ovre i en vserver løsning.

 

YK:

vigtigste kriterie er responstiden og båndbredte

Jeg vil tro alle hosting virksomhederne herinde kan være med på den når jeg siger at vi alle har mindst 10Gbit/s hul ud i verden, og 100mbit/s hul fra din server til netværket, med mulighed for opgradering til 1000mbit/s.

Derudover har vi typisk allesammen et sted mellem 0.2,s og 1,0ms til Dixen, måske lige med undtagelse af de jyske udbydere der nok kommer en kende højere op.

Men når det er sagt, så tror jeg ikke det gør forskellen for jer. Jeg tror i er nødt til at hive fat i en af os og forklare hvad det er i er ved at lave, og få hjælp til at lave nogle estimater på trafik- og resourceforbrug for at danne et bedre overblik over hvad i rent faktisk har behov for :)

Sov godt allesammen, ses til Iværk09 :D

 

- det som er vores vigtigste kriterie er responstiden og båndbredte

Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej YK

 

Jeg kan varmt anbefale Dandanell Systemrådgivning i Farum, www.hosting-dandanell.dk.

De har leveret en fortruffen løsning til os i FSP pension.  Tror også de er friske på at lave en god pris.

Prøv og se deres hjemmeside, ring eller skriv til dem for tilbud, de er ret fleksible.

 

Mvh Martin

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Server hosting betyder normalt at firmaet hoster jeres server(hardware), og egentlig ikke er ansvarlig for andet end at soerge for at der er internet og stroem til serveren. De fleste server host firmaer tilbyder dog ogsaa system administration som extra ydelse.

Men baseret paa dit svar i denne traad ligner det at det ikke er det du soeger. Saa hvad soeger du? Jeres helt egen server som i selv administrerer? Et sted som i kan stille jeres server, eller bare et almindeligt webhotel?

 

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)