Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

servage.dk - nogle der har erfaring med det?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

YK Har du kigget på dem her http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 jeg er godt tilfreds med dem og har brugt dem i over et år de har hurtig service, retter problemer som regel samme dag det køre stabil 99 % af tiden og er du utilfreds med nede tid, det er for langsom eller andet kontakter du dem og indenfor 48 timer er du rykket over på en anden server for mit vedkommen gik der 10 timer så var jeg flyttet og har en server der bare køre unden problemer.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Servage er det værste hostingfirma, jeg nogensinde har arbejdet med!

Jeg har aldrig oplevet noget, der har kørt så langsomt og med så mange fejl som hos Servage. Én dag efter at have startet et site op for en ven hos Servage er siden nede hele dagen. Deres 30.000 kr's annonce i JyllandsPosten er spildt! Folk er gået forgæves hele dagen!

Igen bliver jeg bekræftet i, at den eneste gode webhost, hvor jeg gennem 9 år aldrig har haft problemer, er DanDomain!

Google og alle jer andre - spred advarlsen! Hold jer langt væk fra Servage!

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Blasone:

Én dag efter at have startet et site op for en ven hos Servage er siden nede hele dagen. Deres 30.000 kr's annonce i JyllandsPosten er spildt! Folk er gået forgæves hele dagen!

Nu er det jo som regel sådan at man får hvad man betaler for, og 40 kroner pr måned er ikke en formue. Nej, det er da ikke rimeligt at siden skal være nede en hel dag, men hvis du har råd til at smide 30.000 kroner efter en annonce i avisen, burde du måske også satse på en lidt mere stabil løsning.

Jeg selv bruger stadig servage som test miljø, og mailserver, og udover hastigheden (som ganske rigtigt er elendig) har jeg ikke oplevet nogen problemer.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Blasone:

Jeg har aldrig oplevet noget, der har kørt så langsomt og med så mange fejl som hos Servage. Én dag efter at have startet et site op for en ven hos Servage er siden nede hele dagen. Deres 30.000 kr's annonce i JyllandsPosten er spildt! Folk er gået forgæves hele dagen!

Der må jeg sige at det synes jeg heller ikke var særlige professionelt! Der kunne man nok godt ofre lidt flere penge, som der er blevet sagt. Servage kan ikke bruges til noget professionelt, kan man nok godt selv regne ud!

men selvfølgelig, det er da surt og træls!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)