Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en Social Nørd ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino.

Før jeg google efter en nørd, så tænkte jeg om der ikke findes en Social nørd, som lever og ånder for at være på Facebook og lign. sociale medier.

Jeg kunne godt tænke mig at låne din hjerne lidt, fordi jeg kender dig ikke som målgruppe. Måske har du allerede en blog, som jeg kan læse, hvor du formidler din viden. Men allerhelst vil jeg gerne interview dig kort, så jeg får et indblik i din verden.

Er det muligt at hjælpe mig ?

Nej, der ingen indtægts-tankegang bag, men kun en ren personlig interesse fra min side. Jeg modtager en del spørgsmål vedr. denne målgruppe, men jeg har ingen viden og kender ingen jeg kan henvise til.

Så måske er du denne person. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

Det kunne nok godt være mig du søger. Hele mit liv er dog ikke online, men jeg bruger da det en del. Du må gerne sende en mail med dine spørgsmål til: malte@hvid.info. Så skal jeg besvare så godt jeg kan :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er altid meget velkommen til at kontakte mig, der er vist ikke så meget tvivl om at jeg er social medie nørd :) Jeg bruger det meget både privat og erhvervsmæssgt... så vil du have lidt indspark så kontakt mig :)

Stor hilsen
Christian

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn,

Du er velkommen til at ringe (mobil: 61303073) eller sende en mail (db (at) nodes.dk).

Jeg arbejder dagligt med Facebook kommunikation og rådgiver om social media involvering og kommunikation - og ånder og lever selvfølgelig også online i den sparsomme fritid Smile Du kan læse mere på vores blog på www.nodes.dk/blog/ eller se hvad jeg har skrevet på Twittertwitter.com/danielbaek

Med venlig hilsen
Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækkert at høre fra jer.

Jeg kontakter jer efter weekenden. Håber at det er iorden.

/Glenn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)