Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres mening om www.gucca.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Dejlig, lækker side.

 

Den kan I godt være stolt over.

 

En lille lille ting: Lidt mere kontrast på scrollbaren, så den er nemmere at finde ;o)


Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg har før været inde på www.gucca.dk. Jeg synes også det er en rigtig flot side.

 

Når jeg har været inde på siden har filmene været for dyre.

Priserne er ikke koncurrence dygtige.

 

 

Mvh Missy

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad referere navnet gucca til, og hvorfor det navn?

Anders

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes nu at farverne bliver lidt for tamme i det, men jaja.. en anden ting som jeg server er da trailers, jeg skal da se en trailer af en film, så jeg bliver overbevist om at den er vildt god, og derfor skynder mig at købe filmen fordi jeg vil se mere.


Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de nye indlæg. Troede ellers debatten var gået død.

 

De forskellige forslag til forbedringer er taget til efterretning, og jeg kan fortælle, at trailers er noget, vi snart tilføjer. Navnet GUCCA  er udviklet af www.guckmal.dk udfra en lang række kriterier, som vi havde. Det vigtigste var, at det kunne registreres med diverse domæne endelser, samt at navnet ikke måtte have en forudindtaget betydning, så vi selv kan tillægge det værdier.

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu er "mening" jo meget bredt.

Jeg fandt jer først, da jeg søgte på en film. Har bestilt den, men har nu ventet i ca 25 dage på den. Det er ikke fordi den er særlig sjælden, og jeg kan se, at andre firmaer a la jeres har den på lager og/eller kan skaffe den ret hurtigt.

I skriver godt nok, at leveringstiden er mellem 5-30 dage, men jeg som kunde forventer bestemt ikke, at det er tættere på de 30 dage, fremfor de 5. Umiddelbart ville jeg som kunde slet ikke bestille ved jer, hvis jeg vidste dette, da filmen skulle bruges hurtigt.

I har sådan set ikke gjort noget forkert (medmindre i ikke leverer inden den næste uges tid)...

Jeg er bare endt som en kunde - der ikke handler ved jer igen:-(

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spinner

Vi beklager meget hvis vi ikke har levet op til de forventninger som du havde til os. Fordi du har selvfølgelig ret i at det ikke bør tage 30 dage at skaffe en dvd hjem.

Vi gør altid vores yderste for at skaffe alle varer hjem indenfor rimelig tid. Men da vi har en række forskellige leverandører med forskellige leveringstider, vil det dog en gang i mellem kunne tage uforholdsmæssigt lang tid at få en given vare hjem. Det er også derfor at vi oplyser en leveringstid på 5-30 dage på de varer som ikke er på lager (bemærk at vi altid har 20.000 varenumre på lager som leveres fra dag til dag).

Men du er meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på 70 27 85 05. Så kan vi tjekke hvor langt din vare er kommet. Og hvis du spørger efter Thomas, så kommer du direkte igennem til mig.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)