Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan dette blive et hit?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg sidder med en idé jeg gerne vil dele med jer.

Tror I en hjemmeside omhandlende "Få den bedste hjemmeside".

Idéen gør ud på at erfarrende web-udviklere kan blogge om hvordan de har fået deres hjemmeside til at køre, hvor brugerne så kan kommentere og få gode råd til deres hjemmeside?

Tror I det kunne blive noget folk ville besøge?

 

Venlig Hilsen Simon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

 

Jeg har tænkt på at lave noget lignende, men er bange for at det hele kommer til at gå op i hat og briller. Held og lykke med projektet, og husk at skriv hvis det lykkes !

 

MvH

 

Simon

Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Når du skriver "erfarrende web-udviklere", så tror jeg at du rammer for bredt med et emne som "Få den bedste hjemmeside", medmindre du har så meget indhold eller så mange brugere, at du kan inddele websitet i flere sektioner, som f.eks. AJAX, Web 2.0, Flash, søgemaskineoptimering osv..

Så kunne der f.eks. laves månedlige nomineringer i hvert kategori, hvor brugerne kunne nominere webløsninger, hvor vinderne bliver fundet via brugerafstemninger.

Held og lykke med projektet.

VH
Casper Stendal

 

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også du vil få svært ved at få folk til at skrive. Du skal måske vælge at lave et site omhandelnde et bestemt system (joomla eller wp eller magento) eller andet.

Eller du kan vælge at lave noget omhandlende brugervenlighed.

Men tror generelt at det er et svært emne at starte op omkring. Prøv at skriv lidt mere om det site du forestiller dig det kan blive - måske du vil få flere indputs så!!

Good Luck

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror markedet er mættet for sådanne sider - i hvert fald hvis det ska være så bredt. Prøv evt. at indsnævre din målgruppe lidt? Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon..

Jeg tror også at de andre har ret i at det bliver lidt for bredt. Desuden ville det med at "Få den bedste hjemmeside"  være en meget sandsynlig debat her på Amino, så det bliver nok lidt svært at udkonkurrere..

 

VH. Katrine

 

Fra Nürnberg
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Nu skal man jo huske, at ikke alle, der vil have en hjemmeside, er inde på Amino. Så derfor kan din hjemmeside godt have en berettigelse.

Jeg skal ikke kunne sige, hvad mere erfarne web-folk har behov for af rådgivning - det har de andre svarere givet nogle gode bud på.
Jeg vil dog tro, at du vil have meget succes med at lave en begynder-guide til hjemmesider. Der findes stadig masser af mennesker, som ikke ved, hvordan man laver en hjemmeside selv, men som går og leger med tanken om at lave en. Desuden er ideen med at give noget væk (altså en slags gratis rådgivning, tips og tricks) altid god. Hvis det er nemt forståeligt, så er det en ressource, der vil blive populær. Eventuelt kan du jo også lave en e-bog med din (eller andres) viden.

Mange hilsner

Rikke

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes ideen lyder go.. har stødt på det før dog på udenlandsk.. Noget med at du anmelder diverse udvalgte sites eller lader folk stemme om hvilkesites er de beste i deres kategori ect.

Så mit råd er, arbejd videre med ideen hvis du selv tror på den og har fantasien og evnerne til at få lavet et spændende og unikt interaktivt site som siger spar toCool

Og husk man skal ike altid rette sig efter hvad folk mener om ens ide... tror du folk var positive da folkene bag google fortalte at de ville laveen unik søgemaskine som skulle være gratis og udkonkurrere alle andre søgemaskiner??Big Smile Nej vel!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)