Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritidssælger / homeparties

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Heprom Strømper søger fritidssælger / homeparties til salg af vores strømper

Du bliver aflønnet med en fast procentdel af dit salg. Du skal ikke købe eller betale for vareprøver.

Se vores produkter på www.heprom.dk

Skriv for at høre nærmere pm@heprom.dk

 

 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Uden at vide det 100 % men jeg sikker på at det bliver meget svært for dig at finde nogen til at sælge for dig her inde, nå kun du tilbyder provision

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

Det kan jeg ikke forstå du mener. Jeg har et par stykker som arbejder på nogle store virksomheder som sælger til deres kollegaer, og de tjener begge så det kan betale deres lommepenge i ferien. Jeg har også en som sælger til hendes håndboldklub og efter hvad hun sælger har alle medlemmer i klubben skiftet strømper mange gange, så hun tjener også en del.

Så jeg forstår ikke at du ikke tror der er nogle herinde der kunne være interesseret i at tjene lidt extra.

At jeg kun tilbyder provision bør da heller ikke være et problem ( det kommer vel an på hvad provisionen er )

Jeg vil da selv være interesseret hvis jeg kunne få angang til nogle super produkter uden nogle minimum køb eller investering i varelager.

 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg sagde jo også at jeg ikke vidste det 100 %, jeg kan bare se alle de tråde hvor folk kun tilbyder 100 % provision der er ikke nogen som svare dem, og heller ikke nogen som har svaret på denne her endnu, kig under Freelance-match der kan du se alle dem øgså søger sælger.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)