Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BestSite.dk - Få en bedre hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej derude.

Jeg er lige startet på at udvikle BestSite.dk hvad siger I til den?

Idéen med hjemmesiden er at nye hjemmesider skal få feedback af erfarende hjemmesideudviklere.

Tror I på den?

(Der er stadig små fejl på siden, da den stadig er under opbygning)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Østergaard:
Jeg er lige startet på at udvikle BestSite.dk hvad siger I til den?

Svært at sige, der står jo ikke rigtig noget på siden? Skriv nu, hvorfor I gør en forskel.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen der er interesseret i at hjælpe mig igang med hjemmesiden og skrive et par linjer om deres hjemmeside?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok en fordel i laver nogle kategorier på jeres forside gerne 40 -50 stk. så folk vil tilmelde jeres side , hvorfor skulle jeg tilmelde mig jeres skriv lidt bedre formuleret på jeres hjemmeside, f.eks står hvorfor os kun lidt over 20 ord det kan godt være længere.

vis i har få kategorier vil der være færre der vil tilmelde , da i henvender jer til færre hjemmesider

hvordan vil i lave at folk vil kommentere andres hjemmesider umild bart ser siden ikke færdig ud endnu , god arbejdes løst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Har prøvet at ændre lidt nu, hvad siger du til det?

Med hensyn til kategorier kan der jo komme mange flere på.

Fra 6600 Vejen
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det er en sjov tanke. Er selv designer der elsker at lege med nye effekter og alt hvad udviklingen kan byde sig på, og det er altid sjovt at dele sine ting og se hvad andre kan støbe sammen.

Men jeg vil nok slutte mig til at der mangler lidt struktur på siden. Der burde være 50+ kategorier listet ned på forsiden i alfab. Google libs. kan du jo altid bruge til at få lidt tanker til webkategorier, hvis det er inspirationen du mangler dertil.

Men ellers så vil jeg da lure ind forbi senere og se hvordan den er udviklet, og så skal jeg da nok dele lidt af det jeg render og laver :) Fin og sjov idé.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Må erkende det hjalp meget nu er der også mere end 20 ord på side , selvfølgelige kan det forbedres ved jeg fra min egen side , hvor jeg ønsker branches bedste forklaring om mit produkt , ved selv det er et stort arbejde , så god arbejdes løst Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)