Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med tilknyttet klub koncept

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj :-)

Jeg har lavet en webshop, som jeg tænkte ikke kunne stå alene.

Derfor har jeg tilknyttet et klubkoncept, sådan at man ved at registrere sig som medlem på hjemmesiden, får fordelagtige medlemstilbud.

På den måde tænker jeg, at man nemmere kan "binde" sine kunder til selve webshoppen og markedsføre eksisterende brugere med nyhedsbreve om gode medlemstilbud.

Hjemmesiden hedder: www.plesuretoy.com

Jeg har brug for feedback på:

1. Selve konceptet, holder det?

2. Er det designet brugervenligt?

3. Er der noget jeg har overset og egentlig burde have med?

 

Håber i vil hjælpe, sådan at jeg kan gøre det endnu bedre og få det bedste ud af det :-)

På forhånd tak.

 

Venligst Malou, Club Plésure

 

 

 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa så lige din tråd,  jeg svarede lidt på den anden tråd "webshop ejere se her"

du halter lidt på SEO siden som er uhyre vigtig.

M  dfdf

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Dvs siderne er for tomme - der skal mere tekst på...

Fra Dragør
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malou,

Spændende idé. Du skal ud og kæmpe om opmærksomhed blandt mange andre tøjbutikker på nettet, og derfor vil jeg råde dig til at forklare dit koncept tydeligere fra start. Historien om Asien osv. skal frem på forsiden, for det er det, såvidt jeg kan se, der adskiller dig fra de andre.

Så feedbacken til 1) er at gøre konceptet tydeligere: "Designertøj fra Asien til dig" eller noget i den dur op foran. Det hjælper sikker også på din SEO-statistik, men det skal jeg ikke gøre mig klog på. Om det holder? Gør du det tydeligt, vil du også få flere af de rigtige kunder, der får gode oplevelser de fortæller videre, så skal det nok holde.

2) Om designet er brugervenligt? Jeg skulle lede lidt efter konceptet og efter det med klubben, så igen det kan godt gøres tydeligere. frem med klubfordelene.Men jeg forstår godt, at man kan finde og købe tøj i forskellige kategorier.

3) det bliver lidt de samme kommentarer.

Held og lykke med det, du er jo rigtig langt allerede

mvh

Jacob

Vil du ha' flere kunder til dit outlet? Eller bare gode outlet tilbud? Prøv www.outletters.dk

Vil du hellere have råd til og om markedsføring, så kig ind på www.Ordkontoret.dk

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa malou!

Nu ikke for at høvle dig ned, du får bare lige et par ord !

1.  plesuretoy  - da jeg først læste din tekst og skulle ind på siden troede jeg egenlig det var en sexshop der solgt legetøj...  pleasure + toy    <-  see what i mean...

2.  design er fint nok, syntes den måde du har stilt tingende op på virker uoverskueligt.   du har kontakt og vilkår, FAQ som de øverste punkter på din side,  der syntes jeg du skulle smide dine produkter istedet.   designmæssigt er shoppen fin nok..  (dog er der et ødelagt billede i din banner)

3. Sprog det med at du bruger google translate til at oversætte siden syntes jeg er en dårlig idé,  prøv at oversætte til dansk og så gå ind og læs din FAQ, det virker meget dumt (desuden er teksten sort så man kan næsten ikke læse den)

4. Din SEO,  får styr på titles, meta tags, meta description og dine produktbeskrivelser...   jeg vedlægger en screenshot som er taget fra google, det er din forside.. teksten der skal være mere indbydende.  det kaldes meta title & meta description.

5. Betaling.  hvis shoppen skal være seriøs syntes jeg du skal få en indløsningsaftale med pbs så du kan modtage visa/dk/mastercard osv.  det er mere troværdigt og du får 100% flere salg.

6.  Drop Google Adsense (de små reklamer du har på dit site fra google) Du sender kunderne videre til alle mulige andre sider.

7. forsiden Dine produkter på forsiden,  prøv at få samlet 6-9 produkter på forsiden som man kan se og købe ved siden af hinanden, istedet for at man skal scrolle ned i bunden for at se dine produkter.

8. koncept.  jeg prøvede at finde lidt mere information omkring dit koncept men måtte desværre opgive..  link me please Surprise

 

har ikke gennemtestet din side men der er ihvertfald noget at gå igang med :)

håber du tager det positivt

mvh Kim

 

 

M  dfdf

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget uheldigt navn til en shop hvis det ikke er erotik legetøj.

Turde ikke åbne siden på arbejdet...

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input Big Smile

Jeg kan godt se der er en del at arbejde med - mange gange stirrer man sig blind på tingene og så er det godt med andre øjne, så kritikken tager jeg meget positivt Smile

Mht navnet... det har irriteret mig længe, men har ikke helt vidst hvordan jeg kunne optimere det, da jeg tænker at domainenavnet og "navnet" skal være rimelig ens.

- Kan man evt finde på et helt andet navn og stadig beholde domainenavnet uden at skulle ligge siden over på et nyt? Man siger jo altid at det er bedre med et etableret domaine frem for at starte et nyt...

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input Big Smile

Jeg kan godt se der er en del at arbejde med - mange gange stirrer man sig blind på tingene og så er det godt med andre øjne, så kritikken tager jeg meget positivt Smile

Mht navnet... det har irriteret mig længe, men har ikke helt vidst hvordan jeg kunne optimere det, da jeg tænker at domainenavnet og "navnet" skal være rimelig ens.

- Kan man evt finde på et helt andet navn og stadig beholde domainenavnet uden at skulle ligge siden over på et nyt? Man siger jo altid at det er bedre med et etableret domaine frem for at starte et nyt...

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)