Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netplus e-mail hos TDC

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for laaang tid siden haft et TDC internetabonnement, og dengang oprettede jeg mailen pabst@mail.dk . Jeg har nu ikke længere TDC som udbyder af mit internet - og har derfor i et stykke tid betalt 147 kr. i kvartalet for at beholde min e-mail adresse. Denne pris er nu steget til 177 kr. uden at jeg har fået besked.

Nu går jeg så og tænker på, om det kan passe at jeg ikke kan have den mail andetsteds - f.eks. dansk bredbånd, som jeg benytter nu - og derved kan spare pengene til TDC ??

Håber at få nogle gode råd fra andre aminoer - da jeg gerne vil beholde min nuværende mailadresse.

I ønskes en go' dag.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke.

Skift adresse istedet!

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde på et tidspunkt samme problem og oprettede ved TDC et TDC Netbasis opkobling som er gratis (Til modemopkald)

Flyttede så mine mail over til TDC Netbasis og viderstillede dem til min nye udbyder :-)

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 

Tak for dit svar - må jeg kontakte dig hvis jeg har yderligere spørgsmål ?

 

mvh

Lillian Pabst

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den samme situation har vi stået i. Mener stadig vi betaler for et modem abonnement hos TDC.

Der er desværre ikke meget andet man kan gøre..

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo desværre prisen ved "gratis"
Man ved aldrig om tingene ændrer sig. Selvom man leger med nogle af de store spillere som Hotmail eller Gmail, så ligger risikoen der. Når nu alle på et tidspunkt er blevet nærmest afhængige af deres gmail og har spredt adressen til alle de kender, hvad forhindrer så google i at sætte et lille fee på. Bare en dollar om måneden... eller to... eller ti...

Den eneste måde du kan sikre dig på, er ved at have eget domæne. Det koster ikke meget og kan kobles sammen med forskellige gratis emailløsninger, som du senere kan skifte fra men stadig beholde adressen...

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan desvære ikke gøre noget da det er TDC som ejer domænet og email adresser kan ikke flyttes ligesom et telefonnummer.

Jeg vil forslå at du køber dit eget domæne og så eks bruger Gmail som din mail klient eller du downloader dem til Outlook. Du kan have dit eget domæne for omkring 1-200 DKK per år og så bestemmer du selv over det.

Der er massere af folk her på Amino som kan hjælpe dig med at sætte det op hvis det er et problem.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Du kan desvære ikke gøre noget da det er TDC som ejer domænet og email adresser kan ikke flyttes ligesom et telefonnummer.

Jeg vil forslå at du køber dit eget domæne og så eks bruger Gmail som din mail klient eller du downloader dem til Outlook. Du kan have dit eget domæne for omkring 1-200 DKK per år og så bestemmer du selv over det.

Der er massere af folk her på Amino som kan hjælpe dig med at sætte det op hvis det er et problem.

Du kan idag få et .dk domæne til under 100 bobs om måneden. Den årlige udgift er 45 bobs, så det er forholdsvist billigt.

At knytte det sammen med GMail er fuldstændig gratis!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Du kan idag få et .dk domæne til under 100 bobs om måneden.

Hmmm.....Den må du gerne lige uddybe ;)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Rasmus Lindgren:

Du kan idag få et .dk domæne til under 100 bobs om måneden.

Hmmm.....Den må du gerne lige uddybe ;)

Sorry... skrev jeg om måneden.. typo... 100 bobs at købe.. engangsbeløb.. Skulle måske lige gå ind og få mig en morfar inden jeg blander mig i flere diskussioner idag Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)