Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf søges til Model+ produktfotos!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et nyopstartet lille firma, som har brug for en dygtig og billig fotograf til at tage en serie modelbilleder for os. Billederne er til brug på primært vores hjemmeside (som er under udvikling) samt til markedsføringsmateriale.

Det drejer sig om billeder af vores hovedprodukt - høretelefoner - i 2 farver. Vi har brug for en række fotos, hvor produkterne sidder på modeller og signalerer "moderne klasse". :) (definer selv det udtryk!?).

Idéer til konkret opsætning mv. er vi åbne overfor. Modeller kan vi evt. skaffe. Vi forventer at skulle bruge 2 modeller. Målgruppen for produkterne er mænd og kvinder ml. 14-45 år.

Derudover skal vi også have taget nogle gode produktfotos / pack shots af de samme produkter.

Vi er bosat i Århus-området, men det skal ikke nødvendigvis være her det hele foregår.

Mail til mig hvis du kan klare opgaven og skriv dine idéer og pris. Vores budget er desværre ikke så stort...

Vi skrives! :)

Mvh

Christian

Chilardico

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne hjælpe jer til en billig pris ... enten skal i dog komme til København, eller betale mine udgifter for at køre over til jer :) Jeg ville gerne skrive dig en mail men du har glemt at skrive din her, så du kan få lov at skrive til mig istedet, på mmc@mc-solutions.dk

Dbh

Mikkel

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det eventuelt noget med 3D-billeder i stedet for almindelige packshots til hjemmesiden?

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en reklame-fotograf med eget studie i Århus og er som jer startet op som selvstændig for nylig. Jeg synes, det lyder som en spændende opgave som jeg meget gerne vil løse i samarbejde med jer. Jeg foreslår vi mødes - jeg kommer gerne til jer eller i er velkomne i mit studie. I kan kontakte mig på info@latentimage.dk

For at se nogle af mine billeder kan I kigge på http://www.latentimage.dk

 

Mvh

Tom Barnard

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sorry, min email er indtil videre: chilardico @ gmail . com

Tom, tak for din besked. Jeg vil se lidt nærmere på din hjemmeside og kontakte dig på mandag.

Jeg er interesseret i at høre prisniveau og gode forslag til opstilling/lokation/"udtryk".

Mvh

Christian

Chilardico

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Det kunne måske være noget.

Hvilket prisniveau snakker vi?

Mvh

Christian

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger af, hvor meget opstilling og tilpasning, der skal til med produkterne.

Simple produkter er ca. 400 kr / produkt

Gennemsnitlige produkter er 580 kr / produkt

Komplekse produkter er noget vi må tage stilling til på baggrund af de konkrete opstillinger. Det kan f.eks. være produkter, hvor der er omrøder, der skal redigeres væk fra bagsiden af en genstand.

 

Hovedtelefoner lyder umiddelbart som noget der vil gå i 580 kr klassen - jeg går ud fra, at de skal "hænge" som de gør på hovedet af en person.

 

Du skal være meget velkommen til at ringe til mig, så tager vi den derfra :-)

 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

 

Jeg holder til i Randers, og har været  branchen siden 1992. Du er meget velkommen til at kontakte mig så vi kan tale nærmere om opgave, pris, ideer mm.

Du kan se nogle af mine billeder her : www.bering-foto.dk

 

Jeg kan kontaktes på tlf. 28892554

 

vh. Pernille Bering

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Pika Foto- & Medieservice Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

 

Kig gerne forbi www.pika.dk - jeg laver gerne den slags opgaver - og til en billig pris.

Jeg kører gerne til Århus for model shoots, og kan evt. lave produkt fotos i eget studio.

 

Med venlig Hilsen

Rune Espensen

Pika Foto- & Medieservice

www.pika.dk

Rune Espensen - Freelance Fotograf / Nordsjælland

Pika Foto- & Medieservice - www.pika.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for alle jeres input.

Vi vil nu se forslagene igennem og tage kontakt til den fotograf, som skal stå for opgaverne.

Mvh

Christian

Chilardico

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)