Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, integreret kassesystem og Navision

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik, jeg vil give dig helt ret i at det er dødsygt at folk konstant poster samme salgstekst, når blot de skimter 1% chance for at sælge en webshop.

Jeg har benyttet amino i 5 år, og jeg tror faktisk det er første gang jeg byder ind med noget, til trods for at jeg sælger proffessionelle shopløsninger. Mine priser er dog så meget anderledes (læs dyrere) at jeg alligevel ikke kan konkurrere med alle dem på Amino, derfor er det for det meste lygegyldigt for mig at forsøge.

Grunden til at jeg alligevel ville "prøve" mig her, var pga. omfanget.

  • P.T. har jeg Danmarks bedste shopsystem.
  • Om én til to uger er vi færdige med en super integrationsløsning, med touchscreen etc. til fysiske butikker
  • Vi har super designere.
  • Adgang til den bedste Navision sparring man kan få.

Jeg vil ikke have nogen jordisk chance for at kunne lave et overskud på sådan en opgave, men jeg har andre kunder til den samlede løsning.

 

Jimmy

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chicababes

Jeg har webshop, kassesystem og regnskab i navision. Alt købt hos Navipartner. Er faktisk rimelig tilfreds.... Vi startede med kasse og lagersystem , der skulle kobles på navision regnskab. Da vi så ville på nettet, var det naturligt at det var navipartner, der byggede den. Så var vi helt sikre på at alt taler samme sprog - og det gør det.

Ellers hvis jeg kan hjælpe yderligere så skriv til mig info@pinocchioshop.dk, så undgår vi "hanekyllingerne" her på tråden... Wink

Luise

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, hvis dit tilbud lød på godt 50000 kr. så tror jeg ikke at jeg kan finde en billigere løsning. Det lyder meget billigt, hvis det inkludere en 100% online integration til Navision og webshop og hardware.

Et "billigt alternativ" til en online integration vil bestå af manuel fil upload/download og dette vil jeg ikke anbefale når du skal styre det samme lager for både butik og webshop. Jeg vil gætte på at en billig løsning ville kunne laves for omkring 10-15000, hvor den dyre nok nærmer sig 80-100000 kr. (hvis din Navision er den nyeste version 2009 - så kan det dog gøres noget billigere da denne version har indbygget Web Service support, som gør det nemt at integere til - HVIS din webshop altså supportere dette).

Men hvis du ville have mig til at vurdere din aftale, så kan du bare kontakte dig. Selvom dette normalt er noget jeg tager betaling for så skal jeg gøre en undtagelse.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Singularity,

Rigtig glad for høre at du kan lide min tekstSmile, Jeg har aldrig fået tid til at kontakte dig, men her er jo så en mulighed. Hvis du står en dag, står og skal bruge lidt hjælp, måske pga. travlhed mv, og du kan se en økonomisk fordel i at sende det ud af huset. Så bare smid en mail til mig, vi har folkene til både små og store opgaver.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
P.T. har jeg Danmarks bedste shopsystem.

Ja, det er sgu dødsygt at folk poster de samme salgstekster altid. Hvis jeg havde en femmer for hver gang at der var nogen der havde danmarks bedste shop system, så ville det højst sandsynligt sætte mig økonomisk noget bedre end dem der rent faktisk har det bedste system :-)

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Lundsby, nu må du jo absolut føle dig truffet når nogen bliver beskyldt for intetsigende copy/paste salgstekster.

Lundsby:
Hvis jeg havde en femmer for hver gang at der var nogen der havde danmarks bedste shop system

Her ligger forskellen så i at jeg rent faktisk har det bedste :) !

Nu har jeg selv 10 internetbutikker, og blot en konverteringsøgning på 0,05 % gør at det er rentabelt for mig at få lavet de ændringer som folk konstant snakker om, jeg placerer dem ikke på en liste over ting der kommer snart; den første der mister penge er mig selv. Derudover har folk 100% rettighed til at ændre hvad de vil. (dog med mine programmører til 100 kr i timen). Da vi p.t. har 16 fuldtidsprogrammører går der max. 2 dage fra vi får opgaven til arbejdet går i gang.

Hvorfor bomber jeg ikke bare derudaf med at sælge shopsystemer?

1.) Jeg bliver nødt til at værne om egne interresser, vælger en af mine konkurrenter at køre på mit system, får jeg unødvendig konkurrence. Søger man, på google på mine nøgleord for mine forretninger, har jeg ikke en butik på side ét men 3-4 butikker i TOP 5.

2.) Amino ligger slet ikke i mit kundesegment, jeg bruger Amino til andre ting.

3.) Jeg vil hellere sælge en butik til 50.000 eller 100.000, tage en "husleje" på 3.000 om måneden og give mig den tid til at rådgive mine kunder, så de kan drive sig en lukrativ forretning. Det kan jeg desværre ikke gøre for de priser som kører i disse iværksætter fora. (og nej, vi behøver ikke diskutere alle dem der kun giver 300 om måneden og alligevel tjener masser af penge)

Jimmy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
P.T. har jeg Danmarks bedste shopsystem.

Er det ikke bare Zencart der kører på dine shops?! Og hvad kendetegner Danmarks bedste shop system? Hvad er det som de andre systemer på markedet mangler?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Er det ikke bare Zencart der kører på dine shops?!

Jo, shopsystemet har rødder i ZenCart. Men der er milevidt fra mit system til en ZenCart basisshop.

Rasmus Lindgren:
Og hvad kendetegner Danmarks bedste shop system?

Kort sagt! Der hvor du får flest gratis besøgende, nemmeste mersalg, størst mulig fleksibilitet, nemmeste daglige drift og bedst mulige konvertering.

Rasmus Lindgren:
Hvad er det som de andre systemer på markedet mangler?

Nu er der jo nok flere regler end undtagelser her! Men jeg kan da smide et par stykker på banen

  • Ordentlig søgemaskineoptimering
  • 100 % adgang til ændringer (ved closed source systemer)
  • A / B splittest eller multi tests.

En liste over hvad andre systemer mangler kan du nok godt selv gætte jeg ikke kommer med. Det står dig naturligvis også frit får at hævde at netop dit system er det bedste.

At sælge et produkt som en webshop jo er, handler som mange andre salg jo om tillid. Mit virke kan ikke skabe den tillid til kunde, som fx de fleste kunder er på Amino, for jeg har ikke selv særlig stor tillid til at folk kan tjene penge på deres webshop, uden at blive guidet igennem hvordan man driver en internetforretning.

Jeg har overvejet "billig" markedet, men kunne aldrig finde på at hoppe op i køen som mange andre Amino´er. Jeg vil tage risikoen, for at mit setup er det bedste, og jeg vil tage ansvaret for det. Dvs. at hvis folk skifter til mit system og ikke får en øget antal ekstra gratis besøgende, eller øget konvertering. Så betaler jeg! Kort sagt skal folk tjene penge på deres shop, og flere end de gør andre steder.

Når jeg nu bilder folk ind at jeg har det bedste, så er det vel også fair at jeg betaler for det hvis det failer.

 

Jimmy

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Nu er der jo nok flere regler end undtagelser her! Men jeg kan da smide et par stykker på banen

  • Ordentlig søgemaskineoptimering
  • 100 % adgang til ændringer (ved closed source systemer)
  • A / B splittest eller multi tests.

En liste over hvad andre systemer mangler kan du nok godt selv gætte jeg ikke kommer med. Det står dig naturligvis også frit får at hævde at netop dit system er det bedste.

Jeg ville da aldrig hævde at mit system er det bedste. Nu har jeg så heller ikke lavet det som jeg sælger (Magento), men jeg vil sige at alle de ting du nævner er noget du kan uden problemer med Magento.

Jeg valgte selv at begynde at sælge webshops, udelukkende pga Magento! Havde Magento ikke eksisteret, havde jeg ikke åbnet forretningen. Magento sparker i den grad numse til de fleste andre closed- og open source systemer.

Dimsedut:
Jeg har overvejet "billig" markedet, men kunne aldrig finde på at hoppe op i køen som mange andre Amino´er. Jeg vil tage risikoen, for at mit setup er det bedste, og jeg vil tage ansvaret for det. Dvs. at hvis folk skifter til mit system og ikke får en øget antal ekstra gratis besøgende, eller øget konvertering. Så betaler jeg! Kort sagt skal folk tjene penge på deres shop, og flere end de gør andre steder.

Nu er vi i "billigmarkedet". Vi tager 9.995,- for en komplet køreklar shop inkl. hosting og betalingsgateway hele første år. Jeg tror ikke der er mange der kan lave en professionel Magento løsning billigere. Og hvordan kan det så lade sig gøre når vores konsulent time pris typisk ligger omkring de 850? Vi outsourcer og vi har et klart defineret produkt!

Kun salg og QA bliver foretaget her i DK, alt andet bliver udført i et land hvor timeprisen er lavere. Vi anvender typisk mere end 25 timer alene på design! og herefter kommer så udvikler timerne der skal til for at få designet hældt ind i Magento. Jeg siger bestemt ikke at "du skal hoppe i køen" med alle os andre og sælge webshops (det er fint, så er der en konkurrent mindre Smile), men at 

 

  1. At hævde at du har det bedste shop system
  2. At antyde at man ikke kan få en professionel shop på et lille budget

 

Er måske lige at stramme den når du nu ikke kender os andre og vores forretningsstrategier/shop systemer

Ha' en fortsat glad dag Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

  • At hævde at du har det bedste shop system
  • At antyde at man ikke kan få en professionel shop på et lille budget
  • Hmm... kan man ikke lave en "ordered list" med fine tal i?!

    Side 2 ud af 3 (21 indlæg)