Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man godt.....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er 22 år, tager til thailand til januar for at få lavet et online manager spil.

Mit spørgsmål er om jeg kan tage kontakt til samarbejdspartnere inden jeg har noget spil klar?

Jeg kunne f.eks godt tænke mig at involvere sas liga klubberne.

Virker det for uprofessionelt fordi jeg er så ung eller skal man vente til spillet er færdigt?

 

På forhånd tak for svaret.

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis du kan vise noget fra spillet, så skal du gøre det. Hvis du ikke kommer med noget, så tror jeg ikke at de vil hoppe med på vognen.

 

Hvad er det for et spil (browserspil eller??) og hvad får holdene ud af at være med?

Altid en ny ide!

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du kan fremvise skærmprints mv. samt beskrivelse af hvordan systemet vil komme til at fungere (gerne i en powerpoint præsentation) mener jeg godt du kan kontakte klubberne for at gøre dem interesserede.

Ved at kontakte dem kunne du evt. også selv få nogle gode ideer.

Held og lykke med det.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Klubber vil få et talerør til unge i alderen 10-18.

Okay tak for hjælpen.

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide kunne være at du indgik samarbejde med klubberne og fik dem til at reklamere for dit site overfor deres fans.

Du kunne lave en fan turnering, hvor de forskellige fangrupper kæmper mod hinanden.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre forslag til hvad klubberne ellers kunne være interreseret i?

Fra Herning
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da du sikkert har en unik idé med spillet (ellers giver det ikke rigtig mening) bør du få dem du forhandler med og dem du rådfører dig med til at underskrive en hemmeligholdelsesaftale. Kan downloades som skabelon - du kan bare google den. Det vil give din idé beskyttelse og også øge seriøsiteten.

Herudover er der jo mulighed for at få lidt proff hjælp i udviklingsfasen. Du kan henvende dig til dit lokale erhvervsråd og bede om at blive henvist til en væksthuskonsulent. De kan godt være en del til gavn for dig. Herudover findes også f.eks. Innovation Midtvest og lignende som indskyder kapital i idder og hælper med at finde de rette rådgivere og i det hele taget hjælper til forretningen er oppe at køre og produktet er på markedet.

Men held og lykke med dit spil -

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger er mere ideer til hvad man kunne forstille kunne få klubberne ville synes er spændende så de kom med på ideen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)