Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner.. forretnings ideer søges... i udlandet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner.. forretnings ideer søges...  i udlandet.

 

 jeg en fyr på 30.. der gerne vil åbne egen forretning .. el club.. el et el andet. min hobby er akvarie fisk og tattoo....  helst i spanien måske thailand el et andet sted med sol og turister... Big Smile

 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at 'sælge Danmark' ?

Find nogle spændende, typiske danske varer til en fornuftig pris. Ikke kun kuglepenne med Danmark, men nogle gode varer. Ex. smykker, tøj, sko, brugskunst. Især Spanien vil være interessant her.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Hvad med BaliSmile,

Lars

lars@baliworks.com
www.baliworks.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får mere for pengene i Thailand - her tænker på dine opstartsomkostninger samt leveomkostninger, indtil du begynder at tjene noget.

Hilsen, Robert

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis du er interesseret i at arbejde med mennesker, tror på at internethandel er kommet for at blive, og er lærevillig så kontakt mig.

mvh

Lillian Pabst

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DmonDogz

Med Thailand er der lidt forskelligt som du skal sikre, et at den investering du laver er styret af dig og ikke andre. Som udlænding, kan du kun eje et firma hvis du får en dispensation fra de gængse regler eller sætter et firma op der opnår B.O.I. privilegde.

Men her er penge at tjene, det kræver ikke hårdt arbejde men gennem tænkning, gode samarbejds partner, et diskotek tror jeg er vanskeligt, der løber ind imellem nogle historier rundt om ejerne bliver tvunget til at afstå, lidt mod ders vilje. Om de er sandt, skal jeg ikke kunne afgøre.

Thailand kunne sagtens bruge nogle nye importører eller dygtige resturantører, specielt uden for Bangkok, der er også plads til fx vinbarer osv. bare hold dig fra den scene, hvor mange af de lidt uopfindsomme finder, at de lige tjenner nok til dagen og vejen. Er du til sol og strand, er Thailand helt fint,.

 

Jeg har selv overvejet at starte en resturation. Jeg påstået at smager maden godt så, kører butiken af sig selv. Med alt for mange jern i ilden, en I.T. virksomhed, en export virksomhed og lidt klonsulent virksomhed, syntes jeg at en resturant som jeg skulle køre alene, måske ville blive et heldags arbejde for meget. Når man åbner en resturation eller Beværtning er ens største problem personalet. Uanset om resturanen ligger i Nyhavn eller i Hua Hin, har man ikke erfaringen med at styre køkkenet, så flyver der mere ud af bagdøren end der severes på bordrene.

Valger du Thailand så, er jeg mere end villig til at komme med råd omkring etablering og andre forhold. Som Robert ganske rigtigt nævner leveomkostningerne er laverer end i Spanien, Bali kender jeg ikke! I det hele taget så kunne der nemt tjenes penge på en resturant den er dog brugt så andre gode ideer kunne godt blive endnu mere indbringende!

Du er velkommer til at skrive til mig på min personlige mail addresse.

Hilsen Michael

email: durian79@gmail.com 

 

 

 

 

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

resturation. ??  ja det var måske noget..  har jo lidt køkken erfaring selv. har arbejdet som kok i et par år...   Men .. men ..men .. er det ik svært at få det op og køre...??  hvad med.. sandwichbar  el det gider de måske ik dernede...

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Sandwich bar, hvis er en god ide, dog kommer beliggenhed til at betyde mere da det er kontor folkne der køber disse.

Personligt mener jeg at et lille koncept der kan franchises senerer er den bedste løsning, hvis man skal ind i mad branchen.

Det eneste og det sværeste er at relaterer de lokale, hvis man kommer med danske forventning til hvad ens personale skal kunne.

HIlsen Michael

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har engang overvejet en "sandwich-bar" med lækkert spegepølse og lignende, godt med salat og lækkert brød, og helst i et område med mange sultne nordeuropæere om aftenen. Der fx en bøfsandwich-gadebod i sådan et område i Bangkok, og der sælges mere end hos naboen, som er en McDonalds. Det sprøjter ud med sandwich til 80-100 stykket (dyrere end hos McDonalds).

Hilsen, Robert

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

mangler en samarbejds partner.....  tror ik jeg kunne få det op og stå alene.... 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)