Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris 1299,00 kr: Tilmelding til 100 danske linkkataloger, med unikke titler & beskrivelser – over en periode på 2måneder.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dette indlæg/svar er blot til orientering omkring fakta, som ikke har været omtalt - så den enkelte selv kan vurdere
videre.

1) Der nævnes tilmelding til link-sider - der nævnes ikke om det er en permanent løsning eller om der senere hen kommer
flere opkrævninger.

2) nævnte link - dagenslink.dk er i firefox meldt som angrebssted

3) Der forefindes ikke en liste over de sider man bliver tilmeldt - det er vel altid rart med lidt transparens.

4) ved nærmere kig ser det meget ud til, at nævnte link-kataloger inkl. freelancephp.dk ligger på samme server - altså samme IP (surftown)

5) at der herudover ligger små 700 domæner på samme ip/server (blot få sider fra samme ip kan ødelægge det for resten rent seo-mæssigt)

6) at testede link-kataloger (har kun testet få) har enten pagerank 0 eller unranked.

Hvorvidt en produkt pris er billig skal vel altid ses opimod hvad det er du får i udbytte.

I så fald jeg tager helt fejl mht. ovenstående punkter - så beklager jeg.

 

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

1. Produktet er tilmelding til 100 linkkataloger. Jeg har ingen indflydelse på om et websted skulle lukke ned, eller en webmaster skal bruge 3uger på at godkende et link. Der vil ikke komme flere opkrævninger, så ville det have fremgået af teksten

2. Du har ikke gjort din research godt nok. Freelancephp.dk har også været nævnt som angrebssted, men er det ikke mere. Der er ingen skadelig kode på de websider.

3. Det er taget til efterretning, selvom den list løbende vil ændre sig.

4. De er på samme server.

5. Det lyder spændende, så kan det være jeg på sigt med få links fra de to sider, kan tilbyde, at ødelægge de konkurrenternes SEO arbejde for kr. 999,00

6. Hvilke linkkataloger? Jeg har har hele tiden holdt fast i ikke at love mere end jeg kan holde, derfor vil jeg ikke sige hvilke linkkataloger og hvilke PR de har. Dog har jeg en list som ser sådan her ud: 2 linkkataloger med PR 5, 8 linkkataloger med PR 4 linkkataloger, 25 linkkataloger med PR 3, 24 linkkataloger med PR 2, 20 linkkataloger med PR 1 - igen det ændre sig hele tiden - men det er måske et meget godt fingerprej, om hvad man får.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneider:

6. Hvilke linkkataloger? Jeg har har hele tiden holdt fast i ikke at love mere end jeg kan holde, derfor vil jeg ikke sige hvilke linkkataloger og hvilke PR de har. Dog har jeg en list som ser sådan her ud: 2 linkkataloger med PR 5, 8 linkkataloger med PR 4 linkkataloger, 25 linkkataloger med PR 3, 24 linkkataloger med PR 2, 20 linkkataloger med PR 1 - igen det ændre sig hele tiden - men det er måske et meget godt fingerprej, om hvad man får.

 

Huske det er totalt ligegyldigt hvilken PR , en side har ,

Husk det er vigtigt hvad PR , er på den underside den kommer ind.på

Alle links kan jo ikke komme ind på forsiden af naturlige årsager , så hvilken pagearank kan i love den kommer ind når man køber tilmelding til 100 linkkataloger hos jer ?

Jeg har google toolbar på min computere , så jeg tjekker før jeg betalere penge altid om siden den vises på , har en pagerank vis jeg skal betale penge , vidste det er gratis , går jeg ikke så meget op i at den underside den vises på , at den viser på min google toolbar at underside ikke er indekset i google , som det tit er med en undersider i linkkataloger som har en god PR

, ( google toobar skriver dette = den aktuel side er ikke vurderet af google ) ved undersider der ikke er vurderet af google , husk en pageank 0 side , betyder faktisk siden har en større værdi end en side , der ikke er  vurderet af google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Huske det er totalt ligegyldigt hvilken PR , en side har ,

Husk det er vigtigt hvad PR , er på den underside den kommer ind.på

Alle links kan jo ikke komme ind på forsiden af naturlige årsager , så hvilken pagearank kan i love den kommer ind når man køber tilmelding til 100 linkkataloger hos jer ?

Jeg har google toolbar på min computere , så jeg tjekker før jeg betalere penge altid om siden den vises på , har en pagerank vis jeg skal betale penge , vidste det er gratis , går jeg ikke så meget op i at den underside den vises på , at den viser på min google toolbar at underside ikke er indekset i google , som det tit er med en undersider i linkkataloger som har en god PR

, ( google toobar skriver dette = den aktuel side er ikke vurderet af google ) ved undersider der ikke er vurderet af google , husk en pageank 0 side , betyder faktisk siden har en større værdi end en side , der ikke er  vurderet af google

Hej Mikael,

Når du så minutiøst bruger din Google Toolbar til at tjekke Toolbar PR på alskens sider, så er du naturligvis bevidst om, at Google kun opdaterer Toolbar pagerank 3-4 gange årligt, og at de gør det konstant bag kulisserne, hvor du ikke kan se det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Mikael christiansen:

Huske det er totalt ligegyldigt hvilken PR , en side har ,

Husk det er vigtigt hvad PR , er på den underside den kommer ind.på

Alle links kan jo ikke komme ind på forsiden af naturlige årsager , så hvilken pagearank kan i love den kommer ind når man køber tilmelding til 100 linkkataloger hos jer ?

 

Jeg har google toolbar på min computere , så jeg tjekker før jeg betalere penge altid om siden den vises på , har en pagerank vis jeg skal betale penge , vidste det er gratis , går jeg ikke så meget op i at den underside den vises på , at den viser på min google toolbar at underside ikke er indekset i google , som det tit er med en undersider i linkkataloger som har en god PR

, ( google toobar skriver dette = den aktuel side er ikke vurderet af google ) ved undersider der ikke er vurderet af google , husk en pageank 0 side , betyder faktisk siden har en større værdi end en side , der ikke er  vurderet af google

Hej Mikael,

Når du så minutiøst bruger din Google Toolbar til at tjekke Toolbar PR på alskens sider, så er du naturligvis bevidst om, at Google kun opdaterer Toolbar pagerank 3-4 gange årligt, og at de gør det konstant bag kulisserne, hvor du ikke kan se det?

ja selvfølgelige , med som reglen er linkkataloger jo mere end et år gamle og undersiderne også så metoden er rimelige god til at give et godt fingerpege om linket giver en god værdi , vidste jeg bruge en formue på links skal jeg selvfølgelige også have noget ud af mine penge Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil aldrig give en garanti som jeg ikke kan holde. Jeg kan ikke love så mange links fra X antal PR 5 linkkataloger. Der er mange ting der hele tiden kan ske, kataloger kan lukke, pagerank stige og falde.

Men i kan være sikre på, at når jeg bruger tid på at oprette folk i linkkatalogerne, så har jeg naturligvis udvalgt dem der giver den bedste værdi. Mit arbejde blive ikke lettere af, at vælge de dårlige linkkataloger frem for andre.

Håber det kunne bruges!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneider:

Freelancephp.dk har også været nævnt som angrebssted, men er det ikke mere. Der er ingen skadelig kode på de websider.

Hvorfor har den været der og hvor længe?

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man få tilsendt en liste over de linkkataloger, du tilmelder til forud for at man placerer ordren? Hvis det er tilfældet, har man en god chance for at vurdere, om det er en god idé og hvor høj værdi det har. En lav pris på 1299 får den naturlige skepsis frem, men den ville måske kunne afværges ved at se lidt mere af, hvad man køber og får for sine penge.  Det lyder nemlig alt i alt som et godt produkt du har for os travle e-iværksættere :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@Christian:
Der kom, på en eller anden måde, en virus ind på mit webhotel som indsætte nogle iframes i mine filer.

@Jesper:
Jeg giver mig. Alle der er interesseret i en liste, kan smide en mail til: web@freelancephp.dk.

Min frygt er det il virke uproffesionelt at have en liste på siden, hvor der står hvilke websites man bliver tilmeldt i. Skulle et website så være nede, og en evt. kunde klikker sig ind, vil det jo være en katastrofe.

 

Med venlig hilsen
Casper Schneider

 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu sendt dig en mail og glæder mig til at se listen...er den ok, vil jeg gerne melde mig som den første til at prøve dit koncept af :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)