Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan danske fodboldspillere blive verdens bedste

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lykkedes mig at rejse kapital og lanceret portalen der har til hensigt at give unge fodboldspillere midlerne til at blive de nye Messi, Zlatan eller Ronaldo. Se her: www.soccertrix.dk

 
Hvem hjælper det:
FODBOLDSPILLERE: Nu kan fodboldspillere -uanset niveau- finde inspiration til at opnå højere tekniske færdigheder.

TRÆNERE: Trænere kan nu påvirke deres spilleres udvikling indenfor tekniske færdigheder, ved at give dem lektier for.

At rejse kapital i juli 09 var hårdt arbejde og noget af en bedrift med den galoperende recession. Om 3-4 år hvor et 17-årigt, gudsbenådet talent laver hattrick i hans debut på landsholdet og efterfølgende takker Soccertrix for hjælpen, så husk hvem I skal takke;-)  

MVH
Thorsteinn
www.soccertrix.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Men jeg synes det er irriterende, at man skal have installeret en ekstern player for at kunne se jeres videoer

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ínstallationen af vores Unity player er en barriere som gør at vi må arbejde meget hårdere på at overbevise brugeren. Vi implementerer video klips ved hvert tricks så brugeren kan se hvad de kan opleve. Det kommer til at hjælpe ift. konverteringen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får en fejl hver gang jeg går ind under driblinger, og min browser lukker automatiskt ned..

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Æv!

Er det efter du har hentet Unity plugin?

Hviken computer bruger du?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

thorstjerne:

Æv!

Er det efter du har hentet Unity plugin?

Hviken computer bruger du?

Ja, hentede det der plugin der skulle bruges til at vise tricksene.

Bruger en ny Compaq bærbar computer,

 

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne. Det er mig en gåde hvorfor den fejl forekommer, men jeg sætter min programmør til at studere det. Det beklagelige er vel, at du ikke kan blive ligeså god som Messi nu hvor du ikke kan se trickseneWink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også bare være på min computer at det ikke virker...

hehe, men det nytter ikki bare at se tricksene, der skal også træning til Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg spillet fodbold på højeste niveau i ungdomsårene, og eneste vej til Zlatan, Messi eller Lampard niveau er meget simpel:

Kondition, træning, træning, kondition, træning, træning, kondition, træning, træning og atter træning. Har du ik boldomgangen, hjælper diverse tricks, ideer mm ik. Og det er hårdt arbejde at komme langt, hvor mange behov og fornøjelser må tilsidesættes...

Men held og lykke med portalen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nu har jeg spillet fodbold på højeste niveau i ungdomsårene, og eneste vej til Zlatan, Messi eller Lampard niveau er meget simpel:

Kondition, træning, træning, kondition, træning, træning, kondition, træning, træning og atter træning. Har du ik boldomgangen, hjælper diverse tricks, ideer mm ik. Og det er hårdt arbejde at komme langt, hvor mange behov og fornøjelser må tilsidesættes...

Selv om man ikke bliver lige så god som Messi af de der tricks, så er det altid sjovt at kunne dem aligevel. Nu spiller jeg defensiv midtbane, så der er ikke plads til tricks under kampe der, men det er fint at vise noget frem til træning og lignende at man har en god teknik. Og jeg løbetræner forresten 6 gange om ugen for mig selv, + fodboldtræning og lidt styrketræning Smile

 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)