Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan danske fodboldspillere blive verdens bedste

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ramlenaj:

Selv om man ikke bliver lige så god som Messi af de der tricks, så er det altid sjovt at kunne dem aligevel. Nu spiller jeg defensiv midtbane, så der er ikke plads til tricks under kampe der, men det er fint at vise noget frem til træning og lignende at man har en god teknik. Og jeg løbetræner forresten 6 gange om ugen for mig selv, + fodboldtræning og lidt styrketræning Smile

Vi er enige, synes bare overskriften og teksten sælger portalen helt forkert... Hvorfor love en masse, som er urealistisk, fremfor at gøre det til en portal hvor man kan lære tricks og få ideer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kondition, træning, træning, kondition, træning, træning, kondition, træning, træning og atter træning. Har du ik boldomgangen, hjælper diverse tricks, ideer mm ik. Og det er hårdt arbejde at komme langt, hvor mange behov og fornøjelser må tilsidesættes...

Jeg er bestemt ikke uenig med dig i hvor meget træning betyder. Inspiration kommer også højt rangeret i udviklingsparametret. Hvis ikke der er nogen der demonstrerer for dig diverse driblinger i detaljer så bliver det meget svært at blive en teknisk spiller.

Boldomgang er noget der skal trænes ligeså intenst som de andre færdigheder. Hvis alle trænede som du illustrerer så havde landsholdet 11 gange TøftingWink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

ramlenaj:

Selv om man ikke bliver lige så god som Messi af de der tricks, så er det altid sjovt at kunne dem aligevel. Nu spiller jeg defensiv midtbane, så der er ikke plads til tricks under kampe der, men det er fint at vise noget frem til træning og lignende at man har en god teknik. Og jeg løbetræner forresten 6 gange om ugen for mig selv, + fodboldtræning og lidt styrketræning Smile

Vi er enige, synes bare overskriften og teksten sælger portalen helt forkert... Hvorfor love en masse, som er urealistisk, fremfor at gøre det til en portal hvor man kan lære tricks og få ideer...

Enig angående overskriften, da jeg så overskriften tænkte jeg måske at det var et tilbud til en fodboldskole, med nogle super dygtige trænere eller sådan noget.

Man bliver altså ikke verdens bedste fodboldspiller ved at kigge på et trick, men det er ude træningsbanen at man bliver bedre.. Smile

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

thorstjerne:

Hvis alle trænede som du illustrerer så havde landsholdet 11 gange TøftingWink

Hehe Smile Forresten hvorfor er bloggen på siden på engelsk, mens alt det andet er på dansk?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I har et SUPER FEDT produkt som i skal være stolte af.

I har så nogle markedsføringsmæssige udfordringer som i lige skal have styr på. Når det er gjort vil det være vildt fedt.

Jeg kan sagtens forestille mig knægte kigge på jeres video for derefter at hoppe ud og træne dem. Uden tvivl. Der skal bare flere tricks på siden. I har ikke mange. på med nogle flere tricks.

At man skal installere et program betød ikke det store for mig. Og jeg er meget skeptisk programmør :) i virkede troværdige nok til at jeg bare klikkede installer.

Hvis i skal have sprogversionering så gør det konsekvent.
Jeres salgstekst skifter godt nok til engelsk, men jeres udtalelser gør ikke. Og hvem som engelsktalende kender de omtalte udtalere :) no offence.

 Super fedt produkt som i skal arbejde videre med.

 

Af ren nysgerrighed. Hvordan havde i så tænkt jer at tjene penge på det her? Svar i en privat besked hvis det er for hemmeligt. Eller undlad at svare. Alt er ok. 
Stort held og lykke med det. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

thorstjerne:

Jeg er bestemt ikke uenig med dig i hvor meget træning betyder. Inspiration kommer også højt rangeret i udviklingsparametret. Hvis ikke der er nogen der demonstrerer for dig diverse driblinger i detaljer så bliver det meget svært at blive en teknisk spiller.

Boldomgang er noget der skal trænes ligeså intenst som de andre færdigheder. Hvis alle trænede som du illustrerer så havde landsholdet 11 gange TøftingWink

Det var nu bare for at være konstruktiv, for min forventning var totalt anderledes da jeg så overskriften...

I bør fokusere på tricks og streetfootball evt det der "indendørs" fodbold med den tungere og mere tekninske bold (futsal?). Der er et kæmpe potentiale, og så skal i ik love at nogle kan blive alle Ronaldo, Messi eller andre, for det er bare et dårligt salgstricks, hvor i vil skuffe flere end gavne. Alle små knægte vil være prof-spillere og det skulle ik gerne være sådan, at de tror de bliver det ved at se video...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål. Vi lancerer soccertrix.com om ikke så længe så jeg kan ligeså godt starte historien på engelsk:-)

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros...og ris:-)

Jeg skal nok fortælle metoden for at tjene penge når vi er tættere på lanceringen af soccertrix.com;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver trend ret i det er atter træning og hård træning det ved da jeg før har været elite løber mest mellem distance .løb , med talent og penge havde også en betydning altså de rigtigt trænings muligheder chancen for at komme til udlandet eller ens forældre gav et lille tilskud til den rigtig træner , penge er magt og betyder mere end talent , for talent kan som reglen udvikles , vis man har de rigtige kontakter og den har muligheden for de perfekte trænings muligheder , jo jeg er misundelige over de forældre der gav penge til træningsophold i udlandet og gav penge til de rigtige trænere

jeg, ser ikke denne portal at det giver chancen for blive verdens bedste fodboldspiller , med som mulighed man kan lege lidt måske og få lidt ideer

Portalen havde større mulighed vidste der ikke skulle installeres en ting for at se video og spil , flere vil nok gå væk fra siden da de skal installere dette for de kan spille på side eller lege'

Siden ser ellers flot ud godt projekt som jeg tror kan blive en succes , vidste der arbejdes lidt med konceptet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)