Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil vindekr.10.000 ? - Din chance er MEGA stor !

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person
Hej alle aminoer !    
 
 
Nu nærmer tiden sig for deadline til vores konkurrence. Vi skal have de sidste tilmeldinger senest Fredag d. 25/9-2009 kl.23:59
 
Vi har ikke modtaget mange forslag, så derfor er chancen for at vinde KÆMPE STOR !
 
kom med et forslag ! - du behøves ikke at uploade alle brancheformularer. 
 
Dit forslag bliver efterfølgende vurderet af vores jury bestående af en repræsentant for Pricerunner, Amino og HentTilbud.
 
 
Vi SKAL bruge 5 finalister.
 
 
De 5 finalistforslag vil blive belønnet med et Amino Plus medlemskab + 3000 til sponsorlinks på Amino + markedsføring af JERES virksomhed.
 
Mandag starter afstemningen om  hvem der så skal have de 10.000 dejlige rare kontanter !!!!
 
 
Lad os nu se hvad i kan !
 
 
 
 

link til konkurrencen: http://www.henttilbud-partner.dk/Vind.aspx

Link til tidligere indlæg: http://www.amino.dk/forums/p/68047/423960.aspx#423960

Med venlig hilsen

HentTilbud.dk
Tlf.:   88 820 900 
 

INFO@HentTilbud.dk

 

 www.HentTilbud.dk

www.HentTilbud-Partner.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der, efter at have læst samtlige indlæg/sider, stadig ikke helt forstår hvad det går ud på?

Altså, skal man designe en hjemmeside, og uploade den på jeres side?

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg forstår den heller ikke. Man skal lave en hjemmeside, eller helst flere, og så give den til dem, og måske vinder du lidt ?

Jeg vil gerne udskrive en lignende her og nu så

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

Er jeg den eneste der, efter at have læst samtlige indlæg/sider, stadig ikke helt forstår hvad det går ud på?

Altså, skal man designe en hjemmeside, og uploade den på jeres side?

 

Du er ikke alene.

Jeg har også været inde på selve sitet for at prøve på at finde ud af hvad man kunne/skal gøre, informationen er meget mangelfuld, eller i de fleste tilfælde helt manglende. Det er måske grunden til de få henvendelser.
Jeg forstår slet ikke hvad affiliate-projektet med henttilbud går ud på eller hvordan man kommer i gang. Der mangler virkelig information, hvis der var ordentlig information er jeg sikker på mange flere ville afprøve ideen. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg kan finde, der tilnærmelsesvis forklarer hvad det går ud på er denne sætning "Lav et webdesign, som indeholder samtlige af vores brancher"

Og den siger jo ikke meget...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej henttilbud.dk,

 

Jeg har lidt kritik jeg håber i kan bruge.

 

Aller først; det virker som en spændende konkurrence, og jeg kan helt klart se potentiale I jeres projekt. At få en masse fagspecifikke virksomheder til at oprette sig i jeres system, så de kan byde ind på kundens opgave. Genialt. Det er også smart at i tilbyder en masse andre hjemmesider, at tjene penge, igennem jer.

 

Jeg vil starte med mine tanker, da jeg gik i gang med at bruge det.. Jeg syntes i henvender jer til en gruppe mennesker, men jeres produkt er målrettet en helt anden.


For mig virker det som i vil henvende jer til personen, der driver nogle reklame websites, han tjener i forvejen lidt penge på Adsense og annoncer fra eksempelvis brand2brand.com. For ham kunne det her godt se spændende ud. Men når man opretter får man lidt et indtryk det er et system i beta version, eller udviklet til laveste fællesnævner. Ikke at det er en dårlig programmør, eller dårligt arbejde. Men der er ingen information eller hjælp i administrationen. Der mangler mange funktioner osv.

Her mine tanker da jeg gik i gang med at lave en formular:

Første felt, ”formularer” hvad skal jeg skrive der? Hvad er tiltænkt?
”Url ” mit website, eller en targetside”?
”over skrift farve” – Øhh, jeg har aldrig set hvordan formularen kan komme til at se ud, så jeg  har ingen ide om hvad jeg vil lave.

Herfra udfyldte jeg bare random da jeg ville se hvordan formularen så ud. Fik et eller andet resultat med hvid tekst på hvid baggrund, men kunne markere det hele, og så fik jeg et okay indtryk.

Næste forsøg. Nu havde jeg lavet et design, og ville gerne have en specifik rød baggrund med hvidtekst og ingen ramme, så det passede ind. Nå da jeg skulle til at vælge farve, var det vildt irriterende at jeg ikke kunne indtaste en HTML farvekode – så kunne det aldrig komme til at passe ind i mit design L?

Nå jeg fik valgt ”transperant”, men kom efterfølgende i tanke om det ikke virker i en <iframe>. Sidste forsøg, sort baggrund på hvidtekst. Verdana som font. Ikke tilfredsstillende, ikke som jeg ønskede det.

Jeg prøver min formular på min side. Der kommer en fejl – men fejlteksten står ikke i verdana, men times new roman. Det passer slet ikke ind – fuck it. Jeg har simpelthen haft for mange dårlige oplevelser med det her, at jeg dropper det.

Det var mit første møde med jeres produkt – håber det kunne bruges. Nu skal i få af vide hvad jeg lige umildbart efterlyser:

-           100% frihed til at sætte formularen op. Lav en dokumation der beskriver hvilke paramter, jeg skal sende til hvilke target sider. Ligesom når installere en betalingsgateway i en Webshop. Eller i det mindste ændre på jeres nuværende side, så jeg selv kan indsætte farver.

-           Nemmere administration. Mere indbydende, mere forklaring på de enkelte ting.

-           Flere muligheder.

-           Generelt sådan noglte tin som glemt kodeord, automatisk login mangler også?

Jeg tror i vil få et rigtig godt resultat, hvis i fandt 4-5 stykker som kunne teste det hele igennen – specielt brugervenlighed og muligerheder.

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen.

Tak for jeres kommentarer og ikke mindst for den konstruktive kritik du som du kommer med Casper, det værdsætter vi virkeligt.

Jeg kan forstå at i har svært ved at forstå systemet og at det generere nogle fejl, det er rigtigt og alt andet lige kommer der nye løsningsmodeller indenfor den næste fremtid, bla. en API løsning. Det fremstår idag som en BETA version, og vil alt andet lige være bedre om nogle år.

Når vi kaster dette system ud fra 7 sal og lige ned i hovedet på jer, vidste vi godt at vi ville få rigtigt mange kommentarer med på vejen. Det er den måde vi bliver bedre på, vi er klar til at tage de tæsk i kommer med.

Hvis det havde været nemt at bygge dette system var der nok nogle der havde gjort det før os, vi har bare ikke set  det.

Vores målsætning ved at reklamerer for det på Amino og lave denne konkurrence var at i aminoer skulle få øjnene op for en hel ny måde at tjene penge på Jeres viden.

Der er forkert at man bare skal bygge en masse hjemmesider til os. I ejer dem! Ikke os....

Det vi gerne vil opnå via affiliateprogrammet er at der på den anden side af Jeres internet verden står en masse service udbydere som ikke har forstand på at opnå værdi på søgemaskiner osv. De har stadigvæk knapt nok en computer, men nogle af dem ligger hver især op mod 10-30.000,- i telefonbøger, direktories (krak-DGS).... Det er tom værdi, de får sjældent "value for money"

Størstedelen af alle behovssøgninger foregår idag fra google, der ligger værdien - den besidder i via kendskab til hjemmesider, AdWords, SEO osv.

Vi vil gerne give jer et etisament til fremover at tjene ekstra penge på jeres viden, jeg tror ikke mange aner det, men værdien på Connectionmarkedet er hos jer! - i kan skaffe opgaverne som service udbydere GERNE vil betale for.

"Jamen der er jo mange afiiliate programmer - dem bruger vi!"  Men de kan ikke uddybe viden og behov! - det er måske kliks uden købsorienteret behov. Men hvis du derimod kan fortælle hvem kunden er og hvad de mangler. Så har du en merværdi i hånden, der kan sælges for meget mere i denvirkelige verden. derfor giver vi optil kr. 150,- for 1 opgave.....

Det er ikke salgsgas ! - det er FACTS.... - og vores kunder står typisk på nakken for at få mere....

Målet er at få begge markeder til at fungere, vi skal anderkende at "jobcatcherdelen" er den ene del...

tjek evt. denne www.tilbud.org hvis i vil vide hvordan man kan gøre det.

Eller tjek evt. www.tilbudrevisor.dk for at se en anden model. Den ejer vi ikke !

I næste uge er der en afstemning blandt de flotteste foreslag vi har modtaget, det er ikke foreslag vi ejer ! det er JERES og vinderen får 10.000! det er ligeså facts..

Skynd jer - i kan nå det endnu!!

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har simpelthen aldrig set noget der er så ringe til at formulere sig. Efter at have læst dine indlæg og din hjemmeside, er jeg stadig ikke sikker på hvad det PRÆCIST er det hele går ud på.

Det er ikke en god ting når en virksomhed ikke engang kan forklare hvad deres produkt er.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

HentTilbud.dk:

Glemte du ik at fortælle hva konkurrencen gik ud på? Jeg fatter stadig nada...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)