Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med børnetøj produceret i Afrika

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har netop lagt sidste hånd på webshoppen til vores tøjfirma Rolling Moe, og har brug noget kyndig feedback på design og usability. Shoppen kan opleves her: www.rollingmoe.dk. Vi er også meget interesserede i at høre om evt. tips til PR og markedsføring :)

Jeg har sammen med en designer startet et firmaet og vi producerer tøj til modebevidste børn i alderen 6-12 år. Vi får tøjet produceret i Afrika på en fabrik der arbejder efter FairTrade-principper (tøjet er dog ikke FairTrade-certificeret endnu).

Webshoppen vi har brugt er Shopify, og jeg er meget tilfreds med mulighederne og brugervenligheden ved denne. Jeg vil også gerne reklamere lidt for Ole der hjalp mig i gang med sitet. Han har startet siden www.shopifyeksperten.dk, og tilbyder gratis startopsætning og 1 times telefonintroduktion til Shopify. Dette har været en kæmpe hjælp, og Ole er virkelig tålmodig og god til at forklare funktionaliteten så det er til at forstå. Efter opsætning og introduktion af Ole betaler man kun almindelig abonnement hos Shopify mens shopifyeksperten.dk får en mindre procent af Shopify for at have skaffet en ny kunde - så det er rent win-win :)

Jeg glæder mig til at høre jeres mening om sitet - og I er selvfølgelig også velkomne til at give feedback på vores koncept!


Med venlig hilsen,
Martin Rahbæk

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Har lige givet den et hurtigt kig. Det overordnede indtryk er positivt, det er nemt og overskueligt uden for mange dikkedare og det kan jeg godt lide.

På den negative side synes jeg ikke om dit billede i topbanneret, der kan du godt kaste lidt energi efter et ordentligt billede, istedet for et eller andet tilfældigt billede fra et pocketkamera.

På din kollektionsside bryder jeg mig ikke om at produktbillederne er adskilt fra produkt beskrivelsen ( og da slet ikke uden numre ved produkterne). Jeg er bange for at hvis du får mere avancerede produkter bliver det svært at finde rundt i.

Er der gratis levering? Det er der ikke, men jeg skulle langt ind i bestillingsformularen for at finde prisen. Den ser jeg gerne er nemmere tilgængelig :)

Det var lige mine umiddelbare tanker ( fra en mand uden erfaring med webshops)

Fra kbh Ø
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det ser flot ud. Meget lækkert design på web-shopen. Jeg har egentlig ikke så meget andet at sige end det, der er sagt. Dog kan jeg godt lide bannerbilledet, at det er lidt kornet. Måske smag og behag. Og ja, det med fragtprisen er vigtigt. Det må gerne fremgå, inden man taster adresse ind.

T-shirts´ne er super cool. Kommer der andre typer varer? Ellers må det måske gerne fremgå, at det er t-shirts, I handler med, så man ikke leder efter andet.

Og så må jeg bare lige fortælle, at det nu er gået op for mig, hvad det er for en T-shirt, min søn render rundt med, og som er hans favorit for tiden. Jeg kan desværre ikke huske, hvor han har den fra, men han har den sorte med 4 figurer på og er meget glad for den. Og jo, den holder fint efter vask og aktivt brug!

Jeg har også en ny internetbutik med børnetøj (foreløbig produceret her på Østerbro).

www.super-carla.dk Her er feed back også velkomment!

Vh. Katrine

Tilmeldt 24. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Og tak for jeres feedback. Det var meningen at få en flash-top på siden så det ser lidt mere professionelt ud.

Katrine, det varmer mere end du aner at høre at det er din søns favorit t-shirt :) Og held og lykke med din webshop!

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)