Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-kamera.dk - ny webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

To venner og jeg har igennem det sidste halve år arbejdet på vores side e-kamera. e-kamera.dk er en side der sælger praktisk talt alt i fotoudstyr. Vi har arbejdet på siden ved siden af studiet, så derfor er vi absolut ikke færdige med sitet, men er dog så langt at vi åbner på søndag. Vi mangler at uploade et hav af produkter, men pt. er de mest relevante uploadet. Vi søger feedback på ALT, vi er super åbne for gode ideer, foreslag osv.

Vores side er et magento system.

Dette er henvendt til den proffessionelle web optimizer-mand: Hvis du arbejder med webshop optimering, og har gode referencer må du meget gerne give lidt feedback og fortælle hvad DU yderligere kunne gøre, for at vores side kan klare den skarpe konkurrence der er på markedet for online fotosalg. forslag inden for design og moduler er vi åbne over for, men jeg tænker mest på ting som søgemaskineoptimering, google analytics (vi kan ikke få lortet til at virke), markedsføring osv. osv. (vi har nemlig folk til det andet). Fortæl hvorfor du kan gøre en forskel for vores side.

 

Anyway, på forhånd tak, håber i vil komme med lidt konstruktiv kritik :).

 

Mvh

Nicolai

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden er færdig imorgen, så jeg ved godt den ikke ser helt færdig ud forresten.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Flot Magento shop i har fået strikket sammen og tillykke med det gode valg af webhotel - det tror jeg ikke i kommer til at fortryde.

Jeg har lige et par hurtige kommentarer.

Det er lidt svært at teste købsflowet når ingen varer er på lager ...

Giv kunden enten en ide om eller en eksakt pris på levering uden at kunden skal lægge varen i kurven.

Sæt tekst-størrelsen op på info-beskederne som eksempelvis når man har tilmeldt sig nyhedsbrevet. Det meste af jeres typografi er ret stort og de små info-beskeder kan nemt blive overset.

Jeg er ikke super-imponeret over den lysegrå farve på prisen. Dette er en vigtig information og bør træde frem.

Mht til søgemaskineoptimering, så har Joost skrevet en glimrende artikel om Magento & SEO

Google analytics plejer at virke ud af boksen på Magento - bare tilføj jeres tracking kode. Skyldes jeres problemer at i vil måle på onepage checkout også?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop. Den skaber den tillid den skal. En indikering af fragtpris på forsiden vill være rart. Evt som sådan en boks, som der allerede er nogle stykker af. Tags boksen i har på siden siden syntes jeg er overflødig. Den leder fokus helt væk.

Søgefunktionen virker rigtigt godt.

Hvad med en funktion ala 'de har vare passer til'. Eksempelvis slå man op på et lysrødt kamera bliver man præsenteret for en lyserød taske og et hukommelseskort der passer til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Savner at se nogle produkter på forsiden, kan enten være de nyste eller de bedste tilbud, ved ikke hvad der er bedst, men kunne forestille mig det med tilbud. Det er som om man kommer ind på en "Velkommen til hjemmesiden" side og derefter skal trykke videre. De ca 2 sekunder i har til at fange kundens opmærksomhed tror jeg mange gange bliver tabt med den forside i har nu.

Hvad er leveringstider, jeg tror det vil virke bedre at skrive leveringstider (medmindre de er meget lange) end at der står Ikke på lager, jeg kunne nemt finde på at købe et andet sted, selvom prisen er højere, hvis jeg kan se at det bliver leveret hurtigt.

Er enig i at I skal koncentrere jer meget mere på, hvilke elementer af siden, der skal have fokus som det er nu, tror jeg ikke det er de rigtige hele vejen igennem.

Er ikke selv webshopejer, så kan kun se det som en forbruger, men skal man have øre med? Det må være op til andre at komme med det rigtige svar, men kunne forestille mig at prisen kan virke større jo flere tal der indgår, eller tager jeg fejl?

 

Til sidst, hvordan køber jeg? Kan ikke finde et sted at komme min vare i indkøbskurven.

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig shop, måske lidt for overskuelig... Den KÆMPE tekst, syntes jeg virker alt dominerende når man kigger rundt...

Prisen med grå og ikke på lager med rød, det virker ikke gennemtænkt. Det at alt ikke er på lager og det er så synligt får mig til at tænke på en shop drevet hjemme fra en bopæl af en "amatør" som bare lige bruger fritiden på det her, og hvad så den dag ens køb går i stykker? Er ejeren så fløjtende ligeglad for han lever alligével ikke af det...

Forresten, hvordan ligger man det i kurven?

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En flot webshop i der har fået bygget - lækkert design, enkelt og stilfuldt!

Det jeg bemærkede var, at man skal have et login/konto, for at købe? Min erfaringen siger, at man risikerer at miste kunder, hvis det kræves at man har et login for at kunne handle?

Medmindre i har i en god grund til at have login, ville jeg måske fjerne dette? Evt. kan man stadig lade mulighede stå åben, således kunder stadig har mulighed for at oprette en konto og opnå fordelene. Men som udgangspunkt skulle man kunne handle uden at have et login. 

Blot et forslag til en ellers super shop:)

/ Nikolaj

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

T Nielsen:

Prisen med grå og ikke på lager med rød, det virker ikke gennemtænkt. Det at alt ikke er på lager og det er så synligt får mig til at tænke på en shop drevet hjemme fra en bopæl af en "amatør" som bare lige bruger fritiden på det her, og hvad så den dag ens køb går i stykker? Er ejeren så fløjtende ligeglad for han lever alligével ikke af det...

 

Helt enig der. Som det er nu lugter det er fritidsbiks.

Under specifikationer står prisen ex moms. Der står bare ingen steder at prisen er ex moms.

Hvem vil i gerne sælge til? Jeg er selv ivrig fritidsfotograf og jeg ved at jeg og rigtig mange af mine kollegaer gerne shopper rundt efter den rigtige pris. Det faktum at i ikke har noget på lager, gør at jeg ville hoppe videre med det samme, da jeg vil have mine ting i morgen, ikke engang i løbet af denne eller næste uge.  Når jeg så samtidigt sammenligner jeres priser generelt med andre er i dyre og når jeg har konstateret det på mere end en vare er jeg væk og kommer aldrig igen. Eos500D og sony DSC-W230 vs kamerahuset, Visatec lamper vs Hother. Begge er ovenikøbet steder der har en fysisk butik.

De professionelle er måske mere villige end amatører til at bruge flere penge på sagerne. Men så skal i slå Goecker og Hother på servicen.

Sorry for den bitre pille her fra morgenstunden, men du udbad dig kommentarer til alt ;)


 

 


Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående jeres produktbeskrivelser bør i måske kaste et blik på denne tråd

Det der fangede mig, var at jeres visatec beskrivelser er identiske med Hothers.

Ved ikke om det betyder noget for jer.. måske.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bøllingtoft:

Det jeg bemærkede var, at man skal have et login/konto, for at købe?

/ Nikolaj

Hej Nikolaj,
Jeg tror du tager fejl. Magento er strikket sådan sammen at du skal have et produkt i kurven for at kunne handle som gæst. Sådan er det vist i de fleste platforme til e-handel.
Ingen varer på e-kamera er angivet som værende på lager (så vidt jeg lige kan se). Derfor kan du ikke se mulighederne for at handle som gæst.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)