Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-kamera.dk - ny webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det er korrekt, nu kender jeg også kun Dandomains webshop og her kan man godt handle som gæst. Men ellers burde man vel egentlig også kunne bestille og tilføje en vare til kurven, selvom den ikke er på lager? Så er der jo bare en forlænget leveringstid...

/ Nikolaj

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en masse fremragende feedback.

Jeg har nok ikke udpenslet situationen godt nok. Vi har stortset ALLE varer på lager, men da vi først åbner søndag er vi ikke åbnet for salg endnu.

ThomasVJ: Tak for god feedback, jeg er helt enig i den med leveringspris, jeg er tildels enig i at prisen som grå er et mindre problem, men hvilken farve?

Casper Schneider: Hvilke boks? Ja det har vi også tænkt os, men er ikke nået til at relatere så mange produkter endnu, men et fremragende forslag, tak for det :).

Emil: Det kommer, det står også i den første kommentar, hvor jeg skriver "forsiden er forresten ikke færdig endnu....", men godt forslag anyway. Ved ikke helt med prisen der, men jeg vil klart tage det til overvejelse.

T Nielsen: Tak for kommentaren, som nævnt er det meningen de ikke er på lager endnu, men tjek "digital kamera", der har jeg sat de første produkter på lager, så i kan se det.

Bøllingtoft: Nej, man kan også handle som gæst. Tak for de positive kommentarer.

Dennis: Godt observeret med at prisen står ex. moms under specifikationer, fejl fra vores side. Som tidligere nævnt har vi varerne tilgengængelige, vi er dog første helt klar fra søndag til at åbne. Du har helt ret i at kamerahuset har skarpe priser på flere kameraer, det skyldes at de kører en helt speciel prisstrategi, hvor de sælger flere af deres kamera til under kostpris. Tilgengæld sælger de mange varer dyrt. Tjek evt. vores priser på hukommelseskort, sensorrens osv. vs. deres. Du har ikke tjekket prisen på visatec, hvis du siger vi er dyrere end hother :).Vi har desuden ikke i sinde at konkurrere med hverken hother eller goecker. Tak for den super kommentar.

 

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bøllingtoft:

Men ellers burde man vel egentlig også kunne bestille og tilføje en vare til kurven, selvom den ikke er på lager?

/ Nikolaj

Hej Nikolaj,

Man kan snildt bestille varer som ikke er på lager i en Magento shop. Jeg tror at e-kamera drengene har valgt at intet er på lager før butikken går i produktion.

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai:

ThomasVJ: Tak for god feedback, jeg er helt enig i den med leveringspris, jeg er tildels enig i at prisen som grå er et mindre problem, men hvilken farve?

Prøv med enten den blå farve eller en af de 2 mørkegrå nuancer til prisen.
I indkøbskurven syntes jeg det er rigtig slemt at priserne er lysegrå. Prøver i at skjule prisen for mig? Efter min mening skaber det ikke tillid.

Radioknappen til valg af forsendelsesmetode i indkøbskurven bør flyttes op, så den står ud for Post Danmark. På samme side bør i overveje at omdøbe rabatkode til gavekortskode. I kan miste kunder som enten spilder tid på at søge efter mulige rabatkoder eller som bliver fornærmet over ikke at kunne handle med en rabatkode.

Jeg kan se at i har valgt at benytte ePays pop-up vindue og går ud fra at det skyldes at det lige nu er den eneste måde man kan bonne betalingsgebyrerne videre til kunden. Er dette tilfældet bør i informere kunden om betalingsgebyrerne FØR denne åbner pop-up vinduet og får sig en ubehagelig overraskelse.

Apropos betalingen, så skal i lige have rettet et "å" i "så klik på knappen" på siden hvor fra man åbner pop-up vinduet og så skal denne side sættes til at være en 1-kolonne side. I forstyrer kunden med mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrev og alt det andet der er i venstre og højre side.

Jeg vil lige gentage at tekststørrelsen på "vare er lagt i indkøbskurv"-beskeden skal op. Alternativt kan i vælge at smide kunden i indkøbskurven når der lægges varer i kurven.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin webshop. Står faktisk og mangler et nyt objektiv til mit Nikon.. Smile

Der mangler en hel del tekst på kategorisiderne og under hvert produkt, hvis i skal blande jer i tops på Google..

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai:

Du har ikke tjekket prisen på visatec, hvis du siger vi er dyrere end hother :).

I stand corrected! Jeg havde ikke lige været opmærksom på at Hother havde en 3 år gammel prisliste liggende på deres hjemmeside. Beklager.

 

<ot> Super med endnu en udbyder af Visatec. Hvis i evt kan supplere visatecs begrænsede udvalg af softbokse op med nogle uoriginale ville det være et hit. ( er selv på jagt efter en stor octagon) </ot>

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. farver så brug inspiration fra andre sider uden at kopiere dem, wupti.com må om nogen have styr på, hvordan man får kunden til at fokusere på det de gerne vil have.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nicolai

 

1. Utrolig flot hjemmeside.

2. Har du læst Martin Thorborgs e-pusher? Hvis ikke så kig lige på den.. Du kan læse en gratis version af den.

3. Hvad med at lave en test, ligesom man kender fra facebook? Hvilket kamera passer bedst til dig?

Så kunne der være mange spørgsmål, og til sidst blev det udregnet at et Nikon D40 +  10-24 mm objektiv ville være det bedste for dem? Og så giv dem evt. lidt rabat

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fand dette under kundeservice som jeg iøvrigt  syndes var svær og finde jeg vil fortrække det øverst.

404 Not Found 1

Ups, intet fotoudstyr her...

Siden du har forsøgt at komme ind på findes ikke og vi har et gæt på hvorfor.
  • Hvis du har indtastet en adresse direkte, så tjek at du har skrevet rigtigt.
  • Hvis du har klikket på et link for at kommer hertil, er linket forældet.

 

Hvad gør du?Frygt ikke hjælpen er nær! Der er mange veje tilbage til på sporet og finde det du søger.
  • Gå tilbage til den forrige side.
  • Brug vores søgebar i toppen af siden til at søge efter produktet.
  • Følg disse links for at komme tilbage på sporet!
  • Forsiden
  • Min konto
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået lavet vores forside, og ændret farven på prisen, hvis i skulle været interesseret :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)