Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af energidrik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere !

 

Jeg er studerende på hhx, 2. år, og er i fuld gang med Young Enterprise, som er en del af undervisningen her på skolen.

 

Vi har overvejet at producere en energidrik, og ville derfor høre jer, hvor man kan få produceret en sådan drik?

Vi forestiller os at det skal laves i 33cl dåser.

Vi vil markedsføre os på at man skal drikke vores drik, hvis man har svært ved at komme op om morgenen, eller man er træt i skolen. Den skal derfor laves så sund som muligt, evt. af nogle energi-rige planter, men har ikke sat mig så meget ind i det endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Snak evt. med cult.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal laves i Energi Drik land nummer 1, nemlig Østrig.

Jeres markedsføring og ide er meget tynd, og ik særlig sælgende. Hvordan skulle man kunne vågne om morgenen ved at drikke en energi drik aftenen før? Man ska jo op om morgenen for at kunne indtage den, og så er spørgsmålet hvor effektivt det er...

At sælge en energi drik på, at folk er trætte giver nok ik det store. I skal derimod mere fokusere på hurtig energi, lækre designs, hotte fyre og piger og evt som mixer i drinks. Det er der målgruppen og markedet ligger. Evt overvej hvorfor Cult og Burn markedsføre sig, som de gør... Det er ik helt tilfældigt ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nürnberg
Tilmeldt 23. Mar 09