Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af energidrik

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene ! Det har virkeligt givet os noget at tænke over, især i det at i 2 er uenige, og vi kan se 2 synspunkter på det, har hjulpet os meget.

 

Vi fik så idéen, at vores energidrik skulle minde meget om en normal energidrik som man kan finde på markedet i Danmark,  men den skulle laves med juice, så den virkede friskede at drikke.

 

Vi havde google't, uden at finde noget stort marked, som ligner vores. Det meste var bare hjemmelavede opskrifter.

 

Det blev os så en stor skuffelse, da vi på tanken så en "Burn", med 20% frugt juice. Det viste sig så, at cult også er kommet på markedet med en energidrik, som indeholder juice/frugtsaft.

 

Vi er dog blevet enige om, at vi kører videre med idéen, da markedet endnu ikke lader til at være særligt stort.

 

Derfor skal vi have kontakt til nogen der vil producere vores drik. Vil i sige at vi skal tage direkte kontakt til producenten i Østrig, eller hvem skal vi snakke med først?

Fra Nürnberg
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NGram.

Det glæder mig I er kommet videre i processen - held og lykke med det. Også en tak til FashionSeller for diskussionen - hvis nogle kan få noget ud af et godt "battle of words", så er det jo ikke så slemt.

Mvh

Rikke

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

NGram:

Derfor skal vi have kontakt til nogen der vil producere vores drik. Vil i sige at vi skal tage direkte kontakt til producenten i Østrig, eller hvem skal vi snakke med først?

Tag fat i Cult, da jeres "indkøbskraft" ik er stor nok til at handle direkte i Østrig. De vil sikkert gerne komme med nogle indput og hjælp...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NGram,

Sad lige og læste tråden igennem.

Jeg ved at den er gammel, men blev lidt nysgerrig for at høre om I er kommet videre med jeres Energidrik projekt ?

Jeg sidder idag og er igang med at designe en energidrik til det danske marked, som har et større setup bag sige og ville gerne hjælpe lidt på vej.

Mvh

Rasmus

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)