Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Weebaz.com - hvad mener du?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg oprettede for kort tid siden spil- og underholdningssiden Weebaz.com, der linker spil, såkaldte MMORPG'er, nyheder og andre spændende ting på nettet.

Siden er lavet  i Joomla, og det er den første hjemmeside jeg endnu har lavet - så når du alligevel er stoppet forbi vil jeg sætte stor pris på at få lidt feedback! :-)

- Hvad mener du om layoutet?

- Mangler der noget?

... eller hvad du nu kan komme på!

Bemærk dog at siden stadig er i et tidligt stadie; eksempelvis er menuen / banneret i højre side ved siden af sideindholdet ikke færdigt endnu.

Mvh. Martin


Weebaz - spil, MMORPG'er og nyheder

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkelt overskuelige hjemmeside , synes da godt du kan sætte et banner op på side øverste , noget med action i kunne bringe liv på siden

synes da også du kunne fjerne linket joomla. i bunden , så det ligner mere et unikt design , med måkse har du fået det billigere mod link i bunden , og det er dig vælger hvor mange penge du vil bruge på din hjemeside.

Ellers synes jeg hjemmesiden er flot Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mange tak for dit svar! :)

Præcis - der kommer dynamiske bannere på siden og sikkert lidt flash / andre moduler her og der for at bringe liv i siden.

Joomla-linket i bunden bliver også fjernet og erstattet med andet info / links.

Mvh. Martin

 

 

 

Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Fra  Modeslips.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg synes også om designet. Det er enkelt og overskueligt. Man har absolut ingen problemer med, at finde rundt overhovedet.

Jeg vil dog komme med følgende punkter, der kan forbedres.

- I højre side skal der være noget indhold (reklame, nyhedsbrev etc.)

- På alle knapperne er skriften meget grynet (Se eksempel)

Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for din feedback!

Som sagt er jeg ved at se på, hvad (ud over et reklamebanner) der kan være i højre side. Der skal naturligvis ikke være tomt, ville ikke fungere i længden.

Mht. knapperne er der også en del der skal forbedres, ja.

Mvh. Martin

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående News & Features i menuen, synes jeg at du kunne gøre det nemmere for en at komme ind på nyheden. Synes at det er lidt svært at se "read more..." teksten, så du kunne godt køre det lidt længere op, så der ikke er et godt stykke fra selve teksten til at kunne se hele artiklen.

Eller hvad med at lave overskrifterne som eg link også?

Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ramlenaj,

Billederne ud for teksten er også links til selve nyheden - men ja, 'read more' er temmelig utydeligt. Det er Joomlas standard links jeg har anvendt der, men må vist hellere gøre det lidt mere tydeligt.

Tak for dit svar!

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr Martin F:

Billederne ud for teksten er også links til selve nyheden

Det lagde jeg ikke mærke til nu, før du sagde det.. Tænk også om du skal lave lave selve overskriften til links også?

Mr Martin F:

- men ja, 'read more' er temmelig utydeligt. Det er Joomlas standard links jeg har anvendt der, men må vist hellere gøre det lidt mere tydeligt.

Tak for dit svar!

Det var så lidt.. Håber du kan bruge det til noget.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, fin og simpel side der er nemt at finde rundt på, men hvad er det om og hvad kan jeg bruge den til?

Spørger fordi man har ingen jordisk chance har for at se ved de første 2-5 kritiske sekunder hvad denne side handler om og hvad der er værdiskabende for migsom bruger og hvorfor jeg skulle blive hængende!!

-konkurrencer?
-spil?
-cheats til spil?
-nyheder om spil?
-er det en download side?

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Noget må da ha sat sig fast, for det er nemlig (stort set) alle de ting du nævnte. ;)

Men er som du siger også godt selv klar over der skal været noget et eller andet, som får brugeren til at ville bruge tid på hjemmesiden. Noget dynamisk og noget, der kort fastslår hvad det hele egentlig handler om. Og det er jeg også ved at få op at køre.

Desuden skal der naturligvis mere indhold - siden er under 2 måneder gammel.

Tusind tak for din konstruktive feedback!

Mvh. Martin

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)