Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk fejl og notifikationsspam

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er jeg den eneste der bliver bombarderet med mails fra Amino med notifikationer om svar?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Svendborg
Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået omkring 170... pinlig fejl. Der er sikkert nogen, der sidder med røde ører. ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vågnede også op til 130 😂

Min mobil har vibreret så meget, at den har flyttet sig fra den trådløse oplader i nat.. 😅

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har også fået en pokkers masse mails fra Amino :) Shit happens. Håber ikke det bliver en ny rutine for dem :D

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Er jeg den eneste der bliver bombarderet med mails fra Amino med notifikationer om svar?

VH. GrN.dk

en anden form for notifikations spam er hvis man i en overskift skriver MEGA STRAF til xxx (rettet af mig) uden man f.eks. linker til en dom der viser dette

Jeg er helt med på at det er ulovligt at sende mails til modtagere der ikke har givet OK men det er også irriterende når overskrifter oversælger det man gerne vil skrive

I øvrigt er jeg vel ikke spor sikker på der er sendt mails til nogen der ikke har givet tilladelse her - og derfor ikke en gang sikker på man kan få en straf her?? Jeg er ikke tilmeldt notifikations mails og jeg har ikke fået et eneste mail fra Amino f.eks.

Er det ikke kun de som har tilmeldt sig notifikationer som har fået mails?
Er det ikke dermed blot smask irriterende at få mange overflødige mails for de som har tilmeldt sig - min i virkeligheden ikke strafbart?

Jo mere præcises overskifter, jo færre spildte klik for at læse sensationen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jeg er helt med på at det er ulovligt at sende mails til modtagere der ikke har givet OK men det er også irriterende når overskrifter oversælger det man gerne vil skrive

Jeg irriterede mig også over overskriften da der slet ikke blev omtalt en straf andre steder. Jeg ved ikke helt hvad der var ment med den oprindelige titel men umiddelbart tænker jeg at det er den "straf" som et domæne kan få. Et domæne kan blive straffet og miste troværdighed, men tror nu ikke denne lille svipser vil være i kategorien "mega straf" :) 

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi havde nogen problemer i går på Amino som kostede performance massivt og har fikset en del over natten.

Jeg hører lige vores udvikler om hvad der er sket i fht. notifikationerne. Fik selv nogen notifikationer frem en enkelt tråd.

Beklager de gener det har medført. Det gode er at serverne nu fungerer super godt igen.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var ikke helt optimalt :)

Kan du se om det er nogen beskeder du har fået før eller nogen som lå i kø som du aldrig har fået før fordi servicen har været crashed.

Christian Berndt:

Vågnede også op til 130 😂

Min mobil har vibreret så meget, at den har flyttet sig fra den trådløse oplader i nat.. 😅

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, Det sker heldigvis sjældent. Men da træls når det sker

Christian Dahl:

Jeg har også fået en pokkers masse mails fra Amino :) Shit happens. Håber ikke det bliver en ny rutine for dem :D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)