Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til google indeksering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer - jeg har lavet en webshop, der hedder www.ammenam.dk. Mit spørgsmål er, sker google indeksering af sig selv?

Hvis jeg googler ammenam, finder jeg webshoppen, men der er ingen oplysninger endnu. Neden under står, der årsag til dette. Klikker jeg herpå, får jeg følgende meddeles:

“Du får vist dette resultat, fordi siden er blokeret af en robots.txt-fil, som giver Google besked på ikke at crawle din side. Du har følgende to muligheder:

Ret sidebeskrivelsen, eller
Fjern siden helt fra Googles søgeresultater”

Er det et standardsvar fra Googles side, eller???

Håber, der er nogle, der kan hjælp, så jeg kan komme igang med at gøre opmærksom på min webshop.

Mange hilsner
Rasmus
Ejer af hhtps://ammenam.dk



Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bliver indexeret af Google nu hvor du har linket til den her på Amino.

Den er ikke blokeret i robots.txt.

Det har den været tidligere - og teksten derfra står stadig på Google, det retter sig næste gang Google er forbi.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se at der skulle være blokkeret for indeksering i hverken robots.txt eller med meta tags. Du har sikkert haft noindex på et tidligere tidspunkt, deraf beskeden på google.dk. Din indeksering bør derfor blive opdateret, når google opdager, at der er sket en ændring.

Det hjælper at gøre google opmærksom på hjemmesiden ved at linke til den, som du har gjort i dette indlæg, samt at oprette den på https://www.google.com/webmasters/ og indsende dit sitemap.

Du bør skrive nogle bedre, længere, varierede og mere sælgende titler i yoast seo.

Du kan se alle hjemmesidens indekseringer ved at søge på: site:ammenam.dk

Tilmeldt 21. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for svar. I forhold til at indsende sitemap, så er det mere end mine, WP kompetencer rækker. Google vil have at jeg skal oploade noget kode til min hjemmeside, er det lige til?

Håber meget du kan hjælpe?

Vh.
Rasmus

Tilmeldt 21. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar 😊

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)