Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics problemer! - Regler og andet i views/properties.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har et problem i Analytics. 
Har lavet properties til de forskellige domæner vi har. Dette er .se og .dk Derudover har vi et domæne der hedder .dk/en. 

Jeg ønsker at få data fra .dk/en men hvordan angiver jeg dette i Analytics? jeg har oprettet nye properties for .se og .dk og skiftet koderne ud i vores backend system. Jeg kan bare ikke få det til at virke med .dk/en, derfor undersøger jeg nu om man kan opsætte forskellige regler, eller andet der gør at jeg kun får data fra vores .dk/en domæne. Smile

Jeg håber jeg fik forklaret mit problem så det kan forståes, ellers vil jeg meget gerne uddybe det, hvis der sidder en analytics ekspert i blandt, der muligvis kan give råd og vejledning inden for denne problemstilling. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Inde i din property hvor dit eksisterende site er, opretter du et nyt view. Du kalder det f.eks. "/en".
Så opretter du et filter du baserer det på f.eks.

-Include only
-Subdirectory
-Begins with/include

Den sidste må du lige forsøge dig lidt frem med i dine test, jeg har ikke selv sat det op tidligere, så du må lige teste om det er begins with eller hvad der virker bedst. Den kører det efter regular expression, så måske kan du bruge /en*


Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon tak for svaret. Jeg prøver at køre nogle forskellige tests på det. :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)