Hej Camilla. Jeg vil forsøge at gøre mine råd så konkrete, som det overhovedet er muligt: 1. Få CVR-nummer, adresse, kontaktoplysninger ned i jeres footer. 2. Få dine leveringsbetingelser tydeliggjort; skilt med "hurtig levering på 1-2 dage" og fx "gratis levering ved køb over 299,-." 3. Få lagt overskrifter ind i dine produktbeskrivelser; rent SEO-mæssigt er det fint med meget tekst, men ingen gider læse det. Og når teksten står i én klump uden overskrifter, kan mit øje ikke hurtigt finde det, jeg gerne vil vide: Det kunne fx være historie, knap, materiale, produktion, typer mv. 4. Optimer dine produktnavne: "Runde puder sortiment," ikke et særlig sigende eller tiltalende navn... 5. Giv mig mere at klikke på; din forside er meget præget af "bare" produkter (uden knap) og en slider med kun tekst, ingen knap; hvor skal brugeren klikke hen? 6. Har du opsat en dynamisk produktannonce på Facebook? 7. Har du oprettet en målgruppe i Google AdWords (tidl. besøgende), hvori du øger din budpris med fx 10%? 8. Produktbedømmelser. Hvad siger andre? 9. Du krydser automatisk "ja tak" til nyhedsbrevet af; her ville jeg nok lige høre din advokat ad... 10. Ukonkret: Der er meget "luft" på din side. Se fx her: BilligVVS.dk: Meget mere tætproppet website med USP'er. |
Tak for feedback Nicolai
Vi er ved at tage vores billeder om så de bliver bedre kvalitet, jeg er enig i at de første skulle have været af bedre kvalitet.
Vi har prissat produkterne efter tilsvarende produkter, og jeg kan godt se at vi virker billige i forhold til BoConcepts pude, så jeg håber da at det kan være medvirkende til at folk vælger vores pude og ikke deres.
Jeg er ikke i tvivl om at vores pude er bedre kvalitet end deres, og når den oveni er billigere må vi bare få kendskabet til vores produkter ud.