Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed søger bloggere til boligtekstiler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Jeg vil høre om der er nogen herinde, som har kendskab til nogle gode bloggere inde for livsstil og boligblogs. Produkterne som skal blogges er boligtekstiler (sengetøj, sengeløbere og håndklæder) af god kvalitet og i skandinavisk design. Der skal tages nogle gode 'miljø-billeder' da konceptet med tekstilerne er, at de kan sammensættes i forskellige kombinationer. Hjemmesiden går i luften om et par uger, så ressourcerne er selvfølgelig lidt begrænset på nuværende tidspunkt, men bloggeren må selvfølgelig få lov til at beholde produkterne. Vi har selvfølgelig selv undersøgt alle de store bloggere, så vi prøver at finde en god mellemting, da vi jo ikke er så ressourcestærke (ENDNU!) :)

 

Håber at i kan hjælpe, og da dette faktisk er mit første indlæg, må i lige bære over hvis der har været nogle essentielle informationer, som jeg ikke har givet:)

Alle inputs er mere end velkomne! :)

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg kender ikke selv nogle bloggere indenfor livsstil og boligblogs, men prøv denne facebook gruppe: https://www.facebook.com/groups/ungebloggere/?fref=ts

Tilmeldt 19. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har min egen blog https://nouw.com/madebycecilie. Hvor jeg blogger om mode, skønhed og indretning. jeg har blogget i snart 5 måneder, jeg kan tilbyde gode kvalitet billeder af produkter, min egen mening, samt et indlæg på alle længder. Du er meget velkommen til at spørger om mere, eller kontakte mig på mail: madebycecilie.blog@gmail.com.

Knus Cecilie
Tilmeldt 31. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
Jeg driver min blog: sararask på hjemmesiden nouw.dk og vil med glæde skriver om disse produkter du nævner. Jeg er også lige blevet kontaktet af et andet firma, men vil lige hører fra dig om du ville være intresseret i jeg modtager og skriver fede indlæg og poster på min Instagram.
Kontakt mig meget gerne på: sararask00@ gmail.com
Med venlig hilsen
Sara

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)