Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - Bedste løsning til at modtage betalinger uden fees?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en Shopify shop, baseret på print on demand / dropshipping. Jeg har nogle valgmuligheder som payment gateway, her har jeg valgt paypal og stripe. Min shop henvender sig til amerikanske kunder, hvorfor jeg tager imod USD. Hver gang jeg får en ordre ind, betaler jeg leverandøren "on demand", hvilket også foregår i $ - hvorefter Stripe/Paypal overfører $ til min konto.

Problemet er som følgende.

1. En dansk bank tager typisk 50 kr per overførsel fra udlandet. I og med det er "on demand", og jeg skal have pengene til at betale leverandøren - bliver det en meget dårlig forretning hvis jeg skal have daglige udbetalinger.
2. Derfor tænkte jeg at lave en form for "hot-wallet" i $, hvor pengene bliver sat ind fra paypal og stripe + her betaler jeg også mine leverandøre.
3. Jeg har undersøgt udenlanske virtuelle banker som Revolut, Payoneer, Transferwise. Revolut ville være en god løsning, da alt er gebyrfrit, dog tilbyder de desværre ikke en local US konto, hvorfor jeg skal betale fees når Stripe/Paypal skal overføre (når det ikke er i $). Transferwise tager åbenbart ikke imod Stripe og Paypal. Payoneer tager 1% for hver transaktion, hvorfor det også bliver en dyr løsning.

Mit spørgsmål er så om I har et godt bud på hvordan man løser dette problem, er der alternativer - måske er det bare mig der overkomplicerer det.

Mvh,

Anders
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)