Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Den rigtige farvekode?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside til et firma og har lavet en lille video, som jeg har lavet i Abobe After Effects. Jeg har give videoens baggrundsfarve den samme farve på siden, da videoen gerne skulle være som en del af baggruden.

Men på når det kommer på hjemmeside, så er det en anden farve som den viser. Baggrundsfarve på siden er #F7F7F7, men den skifter over til #FFF7FF, og jeg kan ikke forstå hvorfor at den gør det. Er der nogen som kan komme med et forslag til hvordan jeg får ens farver? Skal jeg gør vidoens farve

Jeg bruger plugin'et "Revolution slider" på wordpress siden.

På forhold tak

 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

lav et screenshot med video på hjemmeside.

gå ind i et tegneprogram og "pick" farve fra video, nu har du farvekoden til din html

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ved jeg godt. Farvekoden er den samme som på siden, men problemet er at den ændre farven, når den kommer ind på siden. Hvad kan det skyldes? Laver revolution slider en lille lag med farve, når at man bruger det?

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er højst sansynligvis et overaly eller opacity sat i CSS. Men ikke til at sige uden et link.

Mvh Mads.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du checket color management på projectet i After Effects? det lyder som du renderer ud til et format som ændrer farverne f.eks. et PAL-format.
Prøv at se om farven allerede er ændret i viewporten i After Effects, allerede når du animerer. Ellers sæt din color profil til none.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)