Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL FACEBOOK - HASTER - DEAKTIVERING AF FACEBOOK PROFIL

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oprettet en profil på facebook, for at have kontakt til mine kunder, men den er nu blevet deaktiveret, også den er admin til ALLE mine facebook sider samt grupper, har skrevet til facebook, at situationen er kritisk, men de svarer ikke.

Mit spørgsmål lyder så på hvordan jeg får tilføjet mig selv som admin, når jeg ikke har adgang til min profil, som er ejer af dem alle sammen, dog kan jeg godt komme ind på business.facebook, da jeg førhen har oprettet min side igennem disse veje. Så når jeg logger ind på den business.facebook, har jeg min side, men hvordan tilføjer jeg mig selv som admin private profil, så jeg kan komme igennem den normale facebook og skrive til folk status m.m.

På forhånd tak 

Tilmeldt 8. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din profil er blevet lukket af Facebook, så får du ikke adgang sikkert heller ikke mulighed for at overtage profilen fra en anden konto.

Der er ikke så meget at gøre i denne situation. Har du ikke en anden konto som er tildelt admin, så får du ikke mulighed for at gøre dig selv admin igen.

Det gælder vidst også for Facebook Business, eftersom den jo er tilknyttet til din private Facebook konto.

Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 33
Fra  sexidetfri.dk Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er derfor at jeg altid anbefaler at der er mere en 1 admin på siden

Danmarks største dogging side 

Pas på det kan godt blive frækt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Fra  NB Digital Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er ret sikker på at jeg godt kan hjælpe dig. Eller rettere sagt få Facebook til at hjælpe dig.

Jeg anbefaler naturligvis altid at man har minimum 2 admins på en Facebookside, men da det som sagt ikke har været tilfældet må vi forsøge at redde trådene ud.

Smid mig en mail på niklas@nbdigital.dk så vil jeg kontakte Facebook vedr. din henvendelse.

Venlig hilsen

Niklas B. Hansen

[Manuel signatur med link uden for signaturfeltet fjernet af moderator jævnfør Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)