Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en der kan opsætte vores reklamevideo mv på Youtube/Facebook m.fl.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner!

Sindssyg længe siden jeg har været online herinde - har knoklet 😊

Vi kunne snart bruge hjælp til at sætte vores video annoncering i værk på eks. YouTube, Facebook, mv., i store hele kunne vi godt ønske at finde en der kan stå for hele den del med at implementere vores reklame setup på diverse online platforme så vi bliver mest synlig, på bedste måde for vores annonce kroner, samt evt. mindre løbende optimering. -

Gerne en der i nogle henseender kan være med til at guide os, og tænke lidt kreativt og Do it, Vores kompetencer ligger andre steder i vores arbejde på produktet.

Vi har professionel reklame video, og hvad materiale der kunne være relevant.

Vores reklamemateriale og forretning + holdning er super professionel - det ønsker vi også af dig, - vi kigger på det du kan levere, ikke hvem du er, men hvad du KAN og VIL.

Om du er 15 eller 100 år, prof, freelancer eller går i skole er derfor for os irrelevant, vi kigger kun på resultater!

Vi har udviklet verdens første ”social entertainment” som inkludere (100% lovlig) adgang til streaming  af alverdens musik, film, bøger, spil mv. pakket sammen i vores integreret sociale netværk.

Vi er lige pt. ved at finjustere og færdig teste - herefter starter vi endelig lanceringen i Dk om ca. 1 mdrs. tid, hvor vi løbende skalere stille og roligt ud på flere lande - vi skal derfor være klar med at skyde Danmark i gang sidst i marts +/-. - jeg er derfor ude i lidt tid før for at finde rette, så alt er klar når vi er!

I start formodes der at være begrænset arbejde i det da det meste skal sættes til at køre fast i periode, og den første periode skal bruges på  at samle målinger for hvor vores synlighed gør sig bedst-, men forhåbentligt som vi udvider kommer der mere og mere arbejde i vores markedsførings behov og udvidelser på markeder, derfor vil vi gerne finde en person, freelancer eller firma som vi sammen kan skalere med!

Du kan se vores platform her www.Bynoi.com ( bemærk vi er stadig lige i Beta, så der er tilretninger og justeringer endnu) 

Skriv hvis du mener du har noget at byde ind med på Bs@bynoi.dk

Hyggelige hilsner

Bo

 

 

 

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at følge op mit mit indlæg som er noget tilbage - da der er henvendelser løbende på dette, har vi fundet løsning, så opslag er ikke aktuelt! - jeg kan blot ikke ændre eller slette dette indlæg så derfor besked her Wink

Ps. i forhold til opslag skulle vi have været lanceret for længe siden - vi valgte at der var noget vi kunne gøre endnu bedre og ombyggede derfor noget software og brugerfalder mv. så vi nu er endnu mere skarpe ved launch - derfor er vi først i luften til om en 14 dages tid fra nu af  - så følg gerne Bynoi.com der !

ha det hyggeligt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)