Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugebladet Søndag - køb det mandag! :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis I nu køber ugebladet Søndag i morgen og slår op på side 16, så vil I se et STORT billede af mit glade fjæs og så en 2-siders artikel som hedder "Jeg vil ikke begrænse kærligheden". Og fanger artiklen jer så så meget at I læser den til ende, så vil I til sidst i den kunne læse at "Anja står bag forlaget Uforklarbar, og hun har netop lagt sidste hånd på en bog om utroskab. Titlen er: "Hvem er du utro?" Desværre kendte jeg ikke udgivelsesdatoen (13/10) da artiklen blev skrevet, så den kunne de ikke få med, men mon ikke det giver lidt opmærksomhed alligevel?

Nu skal jeg jo passe på ikke at juble for tidligt, for dengang der var en stor artikel om den anden forfatter på mit forlag, Bruce Moen, i Jyllandsposten, som jeg havde forestillet mig ville øge salget af hans bøger, så kunne jeg på ingen måde måle nogen effekt! Men æh... tillad mig alligevel at juble over timingen af denne artikel i Søndag som jeg faktisk blev kontaktet om uden at journalisten vidste at den bog var på vej. Hvis jeg selv læste sådan en artikel, og jeg fandt emnet interessant, så ville jeg i hvert fald undersøge hvad den der bog der var nævnt, var for en. Og så er kærlighed og utroskab jo trods alt et mere bredt salgbart emne end Efterlivet, så jeg er optimistisk. Søndag har ifølge Wikipedia 386.000 læsere, og hvis bare ½ procent af dem får lyst til at købe min bog, ja, så er første oplag faktisk væk (sagde "konen med æggene" her) Wink

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilykke Anja. 

Ugebladet søndag får 1 ekstra i oplagstal fra mig, som de ellers under ingen omstændigheder ellers ville have fået ;)

-Karsten

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Hvis I nu køber ugebladet Søndag i morgen og slår op på side 16, så vil I se et STORT billede af mit glade fjæs

 

Det alene, - får mig til frisøren imorgen (det er vist nok her man læser den slags) så nu skal du ikke fise rundt i alle kioskerne og købe oplaget, for så bliver jeg da helt plysset inden jeg finder en frisør med bladet..Big Smile  Big Smile

Super godt gået Anja - kæmpe tillykke herfra og lad os alle krydse fingre for at bøgerne bliver revet væk.......

/Michael

 

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan du, lad os håbe 1/2 % ,gerne mere, kaster sig over bogen og om ikke andet, er artiklen god at lægge ind på din hjemmeside:-))

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået Anja, jeg håber det giver godt salg :-)

Dbh Martin

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den gode PR.

Og heldigvis ser Googles søgeresultater for "Hvem er du utro" jo rigtigt fine ud, så evt. nysgerrige nok skal kunne finde mere info om din bog, hvis de søger på titlen.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan! Godt gået, Anja! PR er vejen frem Cool

Jeg deler også tips og links på:
http://twitter.com/nicolaij

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke... med håb om at der er et par procent der køber den... så du får et par oplag til Smile

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, Anja.

Os trofaste læsere af Søndag ville jo nok opdage det alligevel, men tak for info :-)

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Super flot og STORT tillykke - jeg glæder mig til at læse artiklen i morgen og for en gangs skyld bruge penge på et ugeblad - når nu det skal være er det ikke det værste Smile

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)