Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående fanside på facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg overvejer at lave en fanside for mit firma på facebook, men ved i om man kan lave sådan at man skal godkende dem der bliver fans.

Det kan man jo med gruppe, hvor man kan sige at folk skal ansøge om medlemskab.

Og lige et sidste spørgsmål, er en fanside eller en gruppe det mest korrekte at bruge til at have en firma side på facebook?

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle du ønske at begrænse dit antal af fans?

Dont get it (:

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest optimale at bruge er en fan side. Mht. til at godkende brugere er jeg ikke så meget inde i det, så det må der være en anden der kan svare på.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt klart gå efter en fanside. Det jeg selv har fundet ud af indtil videre er:

  • en fanside er public (den bliver fundet i google og kan tilgås uden at man skal være logget ind på facebook)
  • det er nemmere at inddrage brugerne, da en fanside på mange måder kan sammenlignes med en alm. profil. (modsat en gruppe)
  • du er selv herre over applikationer og udseende

Der er sikkert mange flere fordele ved en fanside fremfor en gruppe, men det var lige dem jeg kunne skyde af fra hoften. Jeg er dog ikke klar over om man kan lave det sådan at fans skal godkendes inden de kan blive fans.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fanside er det du skal vælge til din virksomhed. Facebook anbefaler fansider til virksomheder eller som de hedder nu "public pages"

Facebook udvider hele tiden så det bliver bedre og bedre at have en public page på facebook, dette vil vi se meget meget mere til i fremtiden.

Om du selv kan vælge fans ? Hvis du bruger facebook almindelige fan mulighed så nej, men du kan implementere dit eget fan system hvor du ændre i koden etc. og så kan du gøre hvad som helst i facebook ligeom på en almindelig hjemmeisde. Dog skal det siges at det kræver en del viden for at gøre dette.

Jeg vil anbefale at du indtil videre nøjes med facebook fan mulighed og så lærer facebook at kende, lærer at bruge social media som web 2.0 marketing, hvad er forskellen, hvad er godt, hvad skal man passe på med osv. så kan du jo altid spendere på udvidelser på et andet tidspunkt

 

Mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Hvad er formålet med oprettelse af fanside/gruppe?

Hvis det er til intern brug vil jeg foreslå en lukket gruppe.

Hvis det er for at øge kendskabet af din virksomhed på facebook vil jeg i 90% af tilfældene foretrække en fanside.

mvh
Simon Willer

Fra San Juan, Metro Manila, Philippines
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent,

Check evt. denne video med Robert Scoble om Corporate FB-pages http://www.building43.com/videos/2009/06/10/pimping-out-your-facebook-page/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)