Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikker søges til vores nye dropshop koncept

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som et nyt produkt tilbyder vi nu en dropshop til vores kunder.

Konceptet er i bund og grund i samme stil som en gls pakke shop, men vi tilbyder hurtigere leveringer og meget bedre priser, specielt for dem som sender mange pakker igennem vores system.

P.t mangler vi dropshops i følgende byer.

Århus,( 4 styk ) Skanderborg,silkeborg,Randers,Hobro,Alborg,Hadsten,brande,Herning, Ikast.horsens,vejle,fredericia,kolding,middelfart,

Odense,nyborg,Korsør,Slagelse,Sorø,Ringsted,Køge,solrød,København ( 5 styk ),Roskilde,birkerød,allerød,lyngby,Farum m.f

Har du en butik i en af følgende byer, og har du mulighed for at stå for ind / og udlevering af pakker fra din butik, kan vi måske lave en fornuftig aftale sammen.

Vi giver en enhedspris pr pakke der bliver indleveret / udleveret plus at du får mulighed for at sende pakker til priser under 14 kr pr pakke til alle vores butikker i netværket, derfor er det en fordel hvis du i et vist omfang har noget der skal sendes fra din egen butik, men dette er selvfølgelig ikke et krav.

Vi står for alt administrationen, butiks display m.m , og opstart kan ske på et par dage, med tilfredse kunder, og nye kunder du kan trække salg ud af.

Som en lille fodnote, før mit indlæg bliver for langt kan jeg fortælle at vi p.t sender omkring 2100 pakker om måneden gennem netværket, og dette skulle uden tvivl stige når vi får noget ordentligt markedsføring på vores produkt.

Til webshop ejere og andre der sender pakker kan jeg oplyse at vores standart priser ved den officielle åbning den 1/11/09 kommer til at ligge på:

Økonomi pakker

Xs pakke, max 35 cm , 24,- ( max 2,5 kg )

S pakke, max 50 cm, 34,- ( max 4,5 kg )

Store pakker max 20 kg ( tilkøb af ekstra kg 5,- )

M pakke, max 65 cm, 47,-

L pakke, max 80 cm, 57

Xl pakke, Max 150 cm , 67

Fælles for disse pakker er at de max må veje 20 kg.

Prisen er inkl. forsikring men ex moms

Desuden kan vi tilbyde afhentning på din firma adresse inden for vores områder til fast billig pris, Fast fragt hvor du kan sende lige så meget du kan klare igennem systemet til fast pris. og meget andet. Hold øje med vores indlæg de næste par uger.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

og overstående priser er selvfølgelig listepriser. Hvis du sender mere end 300 pakker pr år udløser dette automatisk rabat på alle priser.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian. Levere i kun mellem butikker, eller levere i også til slutmodtageren?

Har du en e-mail jeg kan kontakte dig på.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan kontaktes på info@3xwilhelmsen.dk , vi tilbyder også levering til slutbrugeren til vores stor kunder. Ideen er at spare et par led i transporten og så tilbyde bedre priser på selve fragten af pakken

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fået mail.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail.

Vh. Louise Berg

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil gerne høre mere om jeres løsning for webshops ang. forsendelser samt hvor mange steder i leverer pakker. kan du ikke skrive til mig med priser og det hele på 

johan@worldofop.dk

vh

johan

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan du ikke sende mig nærmere information om dette, jeg har en tøjbutik i Randers med tilhørende webshop, så måske kunne det godt være noget for mig. - hvis du stadig søger selvf.

Skriv til mig på info@la-kris.dk

Med Venlig Hilsen

Gitte Redsted Espensen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)