Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Ungnyt.dk søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Nu har vi relanceret Ungnyt.dk - Danmarks nyhedssite for unge på nettet. Nyt design og nyt system.

Hvad synes i? Nogle gode råd?

Link: www.ungnyt.dk

På forhånd, tusind tak!

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er rigtig fedt det nye setup! Det virker lækkert at se på, og jeg ville sige at det var en klart forbedring i forhold til det gamle design.

Jeg synes dog at nyhedstilmeldingen ser lidt rodet ud i højre side.

Held og lykke

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at toppen med RSS-feed, Web-TV og Startside fylder for meget - og i øvrigt virker hverken Web-TV eller Startside linket hos mig.

Det må være nyhederne, der er det vigtigste, når man kommer ind på siden og derfor skal være det mest fremtrædende

PS: Check lige dine links i din signatur- de virker nemlig ikke.

-lars

 

På Grublerier.dk finder du Quizzer og andre sjove opgaver

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsæt med at skrive de artikler det ser godt ud , jeg kunne ikke selv skrive så mange dagligt , så godt som dig , skaf lidt links til siden og succes er hjemme

Lige den ud i forskellige nyhedsportaler din rss eller feed , eller det man kalder social medier , bookmark sider , disse medier passer godt til din side , da alle dine nyheder kommer på disse portaler ved tilmeldt rss og et links ved hver nyhed du har skrevet , kommer automatisk i disse portaler til din hjemmeside

Tillykke med den flotte side Smile altid dejligt at se der er nogle der er gode til sit arbejde forsæt bare med det Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

En rigtig flot side i har lavet. Dog vil jeg sige at Web-tv, RSS og startside fylder AAAALT for meget.

Jeg ved ikke om det er bevidst, men sproget i artiklerne er næsten hvad jeg vil kalde bevidst-dårligt. Fyldt med klichéer, ekstrem dårlig formulering og stave- og grammatikfejl.

Jeg tror dog stadig at der er mulighed for succes, hos en målgruppe som er online hele tiden. Dog ved jeg ikke hvor mange nyheder de gider læes. De få 14årige jeg kender, gider ikke engang læse gratisaviser, når de keder sig i toget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! Jeg synes også at headeren med de store knapper er lidt mislykket, jeg får den ændret når jeg får mulighed for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg imødeser fortsat gerne feedback. Tak! Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)