Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Førstehånds indtryk af webside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.Smile

Jeg er rimelig ny herinde og læser med spænding jeres meninger,og ikke mindst benytter jeg jeres små fif når jeg skal til at belyse en ny cases. Og det er netop det jeg ønsker at få en hjælp med.

Der er gået meget langt tid med at lave min side www.mobilteknik.dk  og med et endog meget stort tidsforbrug har jeg søgt og ledt efter forbedringer. Er desværre gået i stå og ville være glad for at høre jeres mening og selvfølgelig hvad i kan se der mangler. Det er ikke fordi jeg  som sådan mangler besøgende men der mangler ligesom noger der får folk til at tage kontakt.

På forhånd tak.

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Din shop ligner et konsulentfirma - og ikke et sted med et godt tilbud til mig.

Den er (måske for) flot, der mangler nok lidt NETTO-stil, du ved. Vi vil gerne tro, at vi sparer penge;-)
Nogle tilbud i top vil hjælpe stort.
vh Michael Aage
Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn,

Mit førstehåndsindtryk er at siden er lidt svær at overskue. Her er et par konkrete ting, som ville hjælpe mig:

- Topbanneret fylder efter min mening for meget og giver ikke rigtig nogen information. - men det er meget flot.
- Sidebaren til venstre er rimelig uoverskuelig. Det virker lidt som om de forskellige sidehenvisninger kommer lidt tilfældigt
Der er også en del gengangere -dvs der der henvises til de samme i den øverste boks og senere igen nedenfor.
Lidt mere simpelt og intuitivt setup tror hvilke hjælpe.

- I brødteksten "Velkommen til ..."  er det jeres navn der er fremhævet. Jeg ville foreslå at det var kerneydelserne der blev fremhævet i stedet.
Meget gerne med et par overskrifter.  Helst skulle der være en direke forbindelse mellem det der står her og så de ydelser der listet til venstre.

Det virker som om I kan en masse og vil rigtig gerne fortælle om det hele. Det skal bare gøres en lille smule mere overskueligt, så det også bliver nemt at forstå.

Håber at du kan bruge til noget.

 

-lars

 

 

På Grublerier.dk finder du Quizzer og andre sjove opgaver

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det anede mig at det var et af de problemer jeg skal have taget fat på. eller også skulle jeg lave en side der mere retter hendvendelse til private kunder. Du har nemlig gennemskuet at det stort set er firmakunder der henvender sig. men de har stort set kun ros til overs for siden.

Troede jeg svarede under indlæg når jeg trykkede på hurtigt svar ( Begynderfejl)  men serfrem til flere input (Tak)

Big Smile Super med  gode og hurtigte svar.

 

kenn

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn.

Layoutet på din side fejler ikke noget, jeg synes dog, at det er alt for besværligt at finde det eller de produkter, man søger og få lagt dem i kurven. Nogle steder skal man bruge 5-6 klik for bare at nå ind til det produkt, man søger, og her skal man så ydermere bruge tid på at registrere sig, inden man kan få lov til at se prisen og lægge produktet i kurven. Jeg vil vurdere, at du mister 9 ud af 10 kunder på den konto. Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på flowet i købsprocessen på sitet, og blot lade dine kunder registrere sig i forbindelse med deres første køb hos dig.

...Og så lidt teknisk nørderi Big Smile Du skilter i bunden af sitet med, at sitet er såvel css som xhtml valid. Det viser sig dog ikke at være tilfældet. Et klik på  ikonerne afslører, at koden ikke er valid i nogle af tilfældene. Det er ikke så meget fordi jeg synes, at det er vigtigt at kode efter W3C's standarder, men når man nu ligefrem skilter med det, så virker det uprofessionelt, at det ikke er i orden.

Blot et par inputs Smile

//Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Kan man lægge en af jeres shop løsninger ind på den side jeg i forvejen har . ?

Tak for et godt svarCryingBig Smile

Kenn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)