Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Megento / E-economics

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal til at oprette en webshop med tilknytning til E-economics. Sådan som jeg har forstået det, så er det lettest at oprette alle varerne i Magento. Er det korrekt forstået ?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Klaus Egebjerg:

Skal til at oprette en webshop med tilknytning til E-economics. Sådan som jeg har forstået det, så er det lettest at oprette alle varerne i Magento. Er det korrekt forstået ?

Vi har lige lavet en integration der gør dette automatisk. Vi kører stadig i beta med et par kunder men idéen er at produkter oprettes i Magento og disse + fakturaer kommer over i e-conomic automatisk. Det er tiltænkt at integrationen kommer gratis med i vores plus pakke til 12.995,-

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du allerede adgang til e-conomic modul ?

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke endnu - Tænke bare om det var en god idé at oprette hele webshoppen og så senere gå på E-Economics. Vi skal lige være færdig med det regnskabsår vi er i. Det er lidt noget rod at skifte midt på året

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Egebjerg:
Nej ikke endnu - Tænke bare om det var en god idé at oprette hele webshoppen og så senere gå på E-Economics. Vi skal lige være færdig med det regnskabsår vi er i. Det er lidt noget rod at skifte midt på året

Vi har et modul der er fuldt integrere Magento med Economics. Der er i drift på både danske og udenlandske kunders Magento Webshops.

Modulet Opretter vare, kunder, faktura og kreditnota direkte i e-conomics. fra Magento. Ligesom det automatisk vedligeholder samme om de ændres i Magento.

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har besøgt jeres hjemmeside, men jeg har (desværre) bestilt hosting hos en anden udbyder. Jeg fandt desværre først jeres side senere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)