Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50 øre

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har en kunde, som kun har købt hos mig 1 gang, og det er efterhånden noget tid siden.

Jeg har fået mine penge, bortset fra 50 øre, ud af et beløb på et par tusind. Skal jeg rykke for den 50 øre, eller er det for småligt?

Hvad ville i gøre?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele beløbet skal betales, altså jeg virker måske lidt penge grisk men jeg ville rykke for den.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg i hvert fald ikke bruge tid på. Det er helt sikkert.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad det ligge og ikke bruge tid på det Smile

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad det ligge. Kunden vil føle at du er pengegrisk, men på den anden side så skal kunden heller ikke føle at det er i orden.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster dig mere at rykke for det, både i tid og penge.

Smut videre og tjen de næste par tusinde....

Fra Hinnerup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, lad det ligge. Bare det du har irriteret dig over det har du forringet timelønnen på den opgave du har lavet for kunden.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Voss:

Hej Alle

Jeg har en kunde, som kun har købt hos mig 1 gang, og det er efterhånden noget tid siden.

Jeg har fået mine penge, bortset fra 50 øre, ud af et beløb på et par tusind. Skal jeg rykke for den 50 øre, eller er det for småligt?

Hvad ville i gøre?

 

Vi skiftede bank med vores firma på et tidspunkt, men fik i et stykke tid stadig nogle penge ind på kontoen i den gamle bank. Dem overførte vi så til den nye bank. Efterfølgende kom der så et gebyr for denne overførsel i den gamle bank og den ene måned sendte de både et brev og kontaktede os telefonisk fordi vores konto var gået i minus - med 25 øre! Frimærket på brevet har hver gang kostet mere end det overtræk der har været på grund af deres egne gebyrer Smile Vi har begge fortalt rigtig mange om deres smålighed i Vestjysk Bank og nu gør jeg det lige igen Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. tak for de hurtige svar.

Jeg tror jeg vil lade det ligge.

Hvordan rent bogføringsmæssigt. For i øjeblikket er fakturaen ikke udlignet, hvordan gør jeg det, således at det hele passer?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Voss:

Ok. tak for de hurtige svar.

Jeg tror jeg vil lade det ligge.

Hvordan rent bogføringsmæssigt. For i øjeblikket er fakturaen ikke udlignet, hvordan gør jeg det, således at det hele passer?

 

Næste gang du finder en 50 øre på vejen, så smid den ind på kontoen. Så stemmer det hele Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)