Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af webshop ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg har på det seneste bygget en webshop op og er efterhånden nået så langt med den, at jeg godt kunne bruge til feedback på design og brugervenlighed. 

Shoppen sælger fluer til lystfiskeri.

Produkterne der er lagt op og priserne er kun til test... 

Skyd løs og lad mig høre Jeres mening :) 

www.presta.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

presta stemplets forskellige størrelser på billederne generer mig meget! jeg var lidt i tvivl om det var en shop eller et flufisker magasin jeg kom ind på til at starte med! koster highlander fluen virkelig 70 kr eller er det en frygtelig fejl! jeg syntes du har mange gode ting med på siden som eks skygge under tilbud stjernen osv. men jeg savner måske mere overblik over hele butikken og dens varesortiment. samt et soleklart førstehåndsindtryk over hvad siden handler om.

keep up the good work ;-) jeg skla nok komme forbi og købe nogle fluer hvis du sender mig en pb når du er HELT online :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med zoom funktionen, når man kører musen hen over billederne... Irretere mig utrolig meget... Jeg ville lukke siden ned, og finde en anden, hvis jeg kom forbi den...

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide funktionen med din kurv - at man visuelt kan se varen tilføjes - samt hele tiden kan se, hvad der er i kurven.

Jeg bliver også irriteret over det med at billederne forstørres.

Hvorfor er halvdelen af købsfunktionen på engelsk? Ville nok vælge at oversætte det hele til dansk

Ville nok flytte teksten på forsiden ned under fluerne - så bliver det også tydeligere at det er en webshop

ellers en rigtig fin side

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Tak for Jeres svar. 

Det med at der er en flue der koster 70 kr er som jeg skriver kun fiktive priser og billeder, for at have lidt at vise frem. Jeg vil de kommende dage ligge de rigtige varer ind. 

Jeg har fjernet zoom funktionen, da jeg også var skeptisk overfor den. 

 

Ja, teksten burde flyttes ned under fluerne, men tror ikke umiddelbart jeg kan gøre det, da forside produkterne er et modul, der overruler teksten. Nogen der ved om det kan laves om? 

 

Ellers noget? 

 

Tager imod al kritik med glæde.. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere der er rare at komme med lidt kritik? :)

Fra Randers
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger Google Chrome, og det gav ingen problemer.

Jeg synes at banneret på startsiden med de skiftende billeder er forstyrende, og der er ikke nogen informations værdi i det. Det ser flot ud, men gentagelsen forstyrrer. 

Du håndterer linkvisning (mus over) forskelligt i menuen; kategorier skifter baggrund, men oplysninger gør ikke. Det er også lidt forvirende

Når det er sagt, synes jeg egentlig at siden virker tiltalende med gode farver og lay-out. 

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input. 

 

Hvor i købsprocessen er den engelsk? Har kigget efter det, men kan ikke finde det selv :)

 

Jeg har byttet om på tekst og produktbilleder på forsiden. 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)