Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender nogen gode forhandlere af canada goose jakker ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

hej jeg er igang med at starte en virksomhed og har mange problemer med at finde forhandlere af 

canada goose jakker.. 

 

er der nogen der har kender nogen ? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger ægte Goose jakker til videre salg, så beklager jeg hvis denne meddelelse ødelægger dine planer.

Det er umuligt at købe ægte Goose jakker udenfor deres distribution. Og for at komme i betragtning som ny kunde, skal du leve op til en masse forpligtelser inkl salgsmåde, priser og mængder.

Så er ideen at sælge jakkerne under normal vejl pris, så er det spild af tid at arbejde videre på den...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg kan skeffe geographical norway jakker til en super god pris. ring eller skriv på 27523751

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - nogen der kan sige mig hvor man kan købe Geo. Norway Citta i sort str. XL til en fornuftig pris.... gider ikke give 4000 kr. for den hvis den kan fås andre steder billigere... har set på TREND samt DBA at den sælges for ca. kr. 1000 efter bl.a. konkursboer mv. Men ikke i min str.

 

Hilsen Ib

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig faktisk lidt over hvorfor danmark bare bliver overproppet med Norway Geographical jakker pt? 

Altså ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden er blevet tilbudt dem til under 1000,- med en vejledende udsalgspris på 4000,-. 

Nogen der kender grunden? (:

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv kender ikke de samme som dig... men tror du de er falske... dem jeg har talt med har dem fra konkursboer (eksvis via Lauritz.com) så umiddelbart ser det jo ok ud......... kan du oplyse hvor man kan lede ????? har prøvet at tjekke nettet ud.....

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg synes jeg har lidt svært ved at vurdere om de er lovlige? 

Men det lyder jo til de er det hvis de kommer fra konkursboer, men synes bare der kommer mange forskellige forklaringer. Hvor er du fra? 

Altså jeg har fået dem tilbudt af nogle af mine venner, og så tjekkede jeg trendsales hvor der var en der stod til at have alle størrelser - men er et par uger siden. 

Derudover så har jeg set Fleming's post herover, samt der har været indlæg herinde tidligere omkring det - kan ikke lige huske hvem der skrev det :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Jeg undrer mig faktisk lidt over hvorfor danmark bare bliver overproppet med Norway Geographical jakker pt? 

Altså ved ikke hvor mange gange jeg efterhånden er blevet tilbudt dem til under 1000,- med en vejledende udsalgspris på 4000,-. 

Nogen der kender grunden? (:

Et smart salgstrick til at komme ind på et marked, som er kontrolleret rigtig godt af Canada Goose...

For hvor sælges disse jakker egentlig til 4000 kr henne? Og hvem står bag dette "unknown" mærke?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er fra Holbæk-området... men ikke nogen herfra jeg har talt med... det er fra Århus-kanten og KBH.

Men så at Lauritz for noget tid siden havde ca. 100 jakker til salg for et konkursbo. Og de må jo alt andet lige være ok. Har set at der sælges lidt på TREND og også på DBA, men ellers ikke.

Har Flemming en side eller ???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)