Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maskine til 'tryk i' silikone armbånd

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror ikke at man kan lasergravere i silikone, da det jo ikke er en termoplast, og vil derfor blive porøst.

Alternativet er at få dem trykt istedet for. Uden en udsopadning. Men det kræver enten specielle farver, eller bindere som mange firma'er ikke ligger inde med.

/Kenneth

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lige prøvet på min datters armbånd og min ballon farve kan bruges til det, men det er jo også lavet til at kunne gi sig,

men min maskine er KUN lavet til at trykke balloner, mange balloner så der kan ikke sættes armbånd på desværre, men hvis nogen har maskinen til det så har jeg tryk farven Smile

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Det silikone der bruges til at de armbånd er syntetisk silikone og er en termo plast.

Det bruges næsten ikke rigtig silikone til støbning, da syntetisk silikone er næsten lige så godt, og er meget billigere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair, mange ting kan have ændre sig siden jeg sidst arbejdede med detWink

Jeg har så bare andre erfaringer med det. Men er så heller ikke noget jeg rører ved mere, da det giver for store problemer.

/Kenneth

Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har testet med laser i dag, fungerer fint.

Så Simon, sent et par prøver med posten og mail en tekst, så vil jeg gerne lave et par stykker til dig.

Hvis du er interresseret, send en mail til: Salg@LaserGraphic.dk

m.v.h.

Aksel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)