Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af nøgler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har været rundt på nettet og ledt efter et firma der kan producere nøgler, men synes det er uoverskueligt, samtidig med Google forstår betydning af ordet "nøgle" som "nøgleord" og ikke som en genstand, hvis I forstår.

Jeg vil høre jer om I kender en nøgleproducent, som til en lav pris kan producere nøgler (20-30 styks).

Nøgletypen må ikke være alm. husnøgler, men gerne nøgler til skabe, gamle kommoder, "slots nøgler" eller andre anderledes formede nøgler.

Ved godt på forhånd, det er et kringlet sprg :)

Mvh Mikkel - SuperNeck

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Du skriver ikke rigtig noget om hvad du skal bruge disse nøgler til.

Skal de anvendes som nøgler, eller er det som en slags gimmick i forbindelse med et arrangement?

Skal de være ens, skulle passe til en bestemt type lås eller hvad havde du forestillet dig?

Hvis det bare er som en gimmick, vil jeg foreslå at du enten går til din lokale låsesmed eller tager et smut i et velassorteret byggemarked og spørger efter "Københavnernøgler" eller "Rex-nøgler".

Det er to gamle typer dørnøgler fra dengang et nøglehul var noget man kunne kigge igennem. :-)

Jeg kan ikke huske præcis hvor mange forskellige der er men mener at "Københavnernøglen" findes i små 30 varianter (lukninger) og "Rex-nøglen" vist findes i ca. det dobbelte.

God jagt.

Venlig hilsen

OptiPartner ApS

Bent Jensen

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Københavnernøglerne lyder til, at være det jeg leder efter! Det har været svært at beskrive dem og deres formål da jeg ikke rigtig har kendt deres "navn" førhen.

Men tak for svaret. Jeg har nu lidt mere at gå efter :)

Mvh Mikkel Hyldig - SuperNeck

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)