Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for at outsourcing min lager og pakke del.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle der måtte kunne hjælpe mig Smile

Jeg vil gerne åbne en webshop med bøger og cder til min klienter og evt. kunder

men jeg har godt gang i min forretning så jeg vil gerne kunne tilbyde denne service da de bøger jeg ofte anbefaler er svære at få i.. Så ideen om webshop om en er begyndt.. Men jeg vil ikke have noget med pakke del at gøre..

Kender i til nogen som kan håndtere denne opgave? jeg har hørt fra andre at prisen skulle ligge mellem 20-30 kr pr. forsendelse incl moms og lagerplads..

Jeg har kun brug for en reol af lagerplads da det kun er ca. 100 bæger og ca 50 cder til at starte med..

 

Håber at nogen kan hjælpe mig..

De bedste hilsner

Kattia Schierning

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på lagerhotel herinde, og du finder flere forskellige setups... Derefter er det "bare" at finde det setup som passer bedst til dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan sagtens hjælpe dig, giv mig et kald på 31 32 06 08.

Mvh.

 

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg kan nok give dig det bedste tilbud - jeg har ikke et decideret lagerhotel, men jeg har lidt ekstra plads på mit lager - og så driver jeg selv forretning.

Vi har mellem 40 og 150 ordrer selv om ugen, og vi kører på posthuset hver dag kl. 20, så ordrer modtaget inden kl. 19 er garanteret fremme dagen efter.

Lad mig høre hvor mange forskellige varer du har - hvis der ikke er alt for mange kan vi sige 20kr incl moms pr. ordre pakket - incl lagerplads o.s.v. Bekræfter lige tilbudet når du har fortalt lidt mere og hvis du ellers er interesseret.

 

Jeg har ikke nogen særlig god aftale på fragt, så jeg kan tilbyde postdanmarks priser på alm. brevpost (frimærker) og således her for pakker:

0-1kg: 60kr

1-5kg: 64kr

 

Vi kan samtidig hjælpe dig med bogføringen hvis det skulle have interesse - det er nemlig min hovedbeskæftigelse. Og så kan vi selvfølgelig også mange andre ting her i huset - så vi er meget fleksible - har du en opensource shop kan vi også hjælpe dig med tilpasninger hvis det skulle blive interessant.

Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hos Concept-Connect er et af vores nicheområde netop lager, pakning, sortering o.s.v.

Derfor vil jeg meget gerne høre lidt mere om dit projekt.

Jeg kan kontaktes på tlf. 70701055 eller via mail på adressen anv@concept-connect.dk

 

Med venlig hilsen

Andy Villadsen
www.concept-connect.dk

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OM FIRMAET CONCEPT-CONNECT :

Under eget varemærke markedsfører og sælger vi full logistik- og administrationsløsninger til iværksættere eller etablerede virksomheder.

Vores vigtigste opgave er at virke som neutral formidler imellem de valgte målgrupper og udvalgte indenlandske transportører & samarbejdspartnere, som kvalitetsmæssigt og økonomisk kan understøtte en kort og direkte vej til din kunde.

Forretningsidéen blev skabt af Andy Villadsen på baggrund af hans mangeårige erfaring med distributions- & kurersystemer hos større logistikudbydere og kurervirksomheder.

Concept-Connect benytter et stort netværk af underleverandør der nøje er udvalgt
efter flg. kriterier:

Økonomiske krav i balance med kvalitetsniveau.

· Kommunikationsmuligheder og serviceniveau.

         Forsikringsomfang og leveringsbetingelser. 

·   Fleksibilitet i forhold til opgaveløsning.

Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne hjælpe

Ring 43951220

Med venlig hilsen

Kurt

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kattia.

AB transport vil meget gerne hjælpe dig med lager, pak og forsendelse til en billig penge.

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf 29290203

Mvh Michael

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kattia

Vi har også hørt  om lignende priser. En nærmere undersøgelse viste så, at der var tale om plads i en garage i et villakvarter.

Det kan måske være fint for dig der vil starte op; men skal det køres professionelt er vi klar til at tage over.

Prøv at checke www.BilligPakkepost.dk og vær opmærksom på hvad du får for prisen.

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
Vi har også hørt  om lignende priser. En nærmere undersøgelse viste så, at der var tale om plads i en garage i et villakvarter.

Så kan jeg jo opdatere din viden lidt, og sige at det sagtens kan lade sig gøre at få et proffesionelt lagerhotel til 65 kr. pr. ordre med pakkelevering af postdanmark, også til private.

I denne pris er der opvarmet lager, fødevaregodkendelse, edisoft integrering, forsikring, reoler, pakning, status opdatering, returvarehåndtering og hvad du ellers kan finde på som vedrører den daglige drift.

 

Jimmy

Tlf. 31 24 44 44

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Hej Kattia

Vi har også hørt  om lignende priser. En nærmere undersøgelse viste så, at der var tale om plads i en garage i et villakvarter.

Det kan måske være fint for dig der vil starte op; men skal det køres professionelt er vi klar til at tage over.

Prøv at checke www.BilligPakkepost.dk og vær opmærksom på hvad du får for prisen.

Venlig hilsen,

Christian

 

Kære Christian.

Jeg udfordrer dig til duel ved daggry - du vælger våben - jeg vælger stedet.

Hvor adskiller dit tilbud på 49kr sig fra mit tilbud på 16kr ? (her er ikke plads om en plads i en garage i et villakvarter).

Vil du venligst komme lidt nærmere hvad du mener med en professionel løsning i denne sammenhæng - jeg går ud fra du også leverer et eller andet jeg har overset. Eller er det bare prisen der er "professionel" ?

Her er mit bud på en professionel løsning:

Lagerstyring - forsvarlig opbevaring - intet nævneværdigt svind.

Dag til dag levering.

Til en pris der ikke æder fortjenesten på varen der bliver solgt - eller mere.

 

Så jeg spørger af nysgerrighed hvad fidusen er ved at handle hos dig. Jeg har en god stak ordrer på månedsbasis der skal pakkes og jeg tjener alt mellem 10 og 50kr pr. pakke - jeg bliver så faktureret ca. 16kr pr. ordre for fakturering og pakning. Der har været et par svipsere hvor vi ikke har kunne levere dag til dag, men det har været yderst sjældent. Kan jeg få gladere kunder ved at betale 49kr hos dig ved en "professionel" løsning?

 

Du er velsagtens kommunikationsmester og glat som en ål hvis du vil, men jeg håber at du vil stille min nysgerrighed i stedet for at snige dig udenom. Denne frække antagelse er ikke baseret på mit relativt ringe kendskab til din person/virksomhed. Den er baseret på generelle erfaringer/observationer af andre mennesker jeg har stillet i samme situation i andre forbindelser.

 

Og et par simple ja/nej spørgsmål til sidst, hvis du har lyst til at hjælpe mig lidt på vej:

Forstår du at jeg føler mig en lille smule forulempet/provokeret af dit indlæg?

Kan du forestille dig hvorfor jeg lige netop bliver provokeret af dit indlæg, og ikke af de andre tilbudsgiveres indlæg?

Er det egentlig ikke meget hyggeligt at jeg begynder at spille op? På den måde undgår vi at din verden bliver alt for harmonisk og derfor kedelig - jeg giver dig en god grund til at arbejde endnu hårdere for at nå dine mål - og måske endda tjene endnu flere penge :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)